Juutalaiset ja järjestäytynyt rikollisuus osa 2: Weimarin Saksa
Talousuutiset ovat täynnä pankkikriisejä ja niistä hyötyviä finanssihuijareita. Ajankohtaisohjelmissa puhutaan ”Itä-Euroopan oligarkeista” sekä heidän rikollisesta vaikutuksestaan Euroopan talouteen ja politiikkaan. Amerikkalaisissa elokuvissa seikkailee pahamaineinen ”venäläinen mafia”, joka murhaa vastustajiaan ja myy naisia sekä huumeita. Valtamedia ei kuitenkaan kerro yleisölle, että ilmiöillä on yhdistävä tekijä. Lue myös ensimmäinen osa.
”Weimarin Saksassa asuneet sionistit kutsuivat juutalaisvastaisuutta ’väistämättömäksi ja oikeutetuksi reaktioksi vieraan kansan vallanjanoa vastaan’. Juutalaisvastaisuus oli vaistonvarainen reaktio, ei selkeäpiirteinen liike. Se yhdisti kansalaisia ja jopa monet juutalaiset hyväksyivät sen.”
– Niewyk, D. L. The Jews in Weimar Germany.
1800-luvun lopun ja 1900-luvun alun yhteiskunnalliset uudistukset Euroopassa muuttivat juutalaisen järjestäytyneen rikollisuuden luonteen täysin. Tätä kutsutaan ”juutalaisen emansipaation” eli vapautuksen ajaksi. Juutalaisista tehtiin tasa-arvoisia kansalaisia, heidät päästettiin mukaan eurooppalaiseen yhteiskunnalliseen elämään. Juutalaisten vapautus oli osa laajempaa liberalismin voittokulkua Euroopassa. Edellisessä artikkelissa käsittelimme syitä sille, miksi juutalaiset oli perinteisesti suljettu yhteiskunnan ulkopuolelle. Heidät oli eristetty ghettoihin, heidän liiketoimintaansa oli rajoitettu, eivätkä he usein saaneet osallistua politiikkaan tai opettaa esimerkiksi yliopistoissa. Näin eurooppalaiset suojelivat yhteiskuntajärjestystään juutalaisuudelta, jonka useimmat mielsivät isäntäkansalle vihamieliseksi kulttuuriksi.
Vapautuksen myötä juutalaiset vyöryivät politiikan, koulutuksen, valtamedian, kaupankäynnin ja järjestäytyneen rikollisuuden ytimeen. Heistä tuli aktiivisia Euroopan kulttuurielämässä. He alkoivat vaatia perinteiden ja isänmaallisuuden tuhoamista, ja juutalaisista tulikin kommunistisen vallankumouksen etujoukko niin Venäjällä kuin lännessä. Uudet poliittiset ja taloudelliset työkalut tekivät juutalaisten järjestäytyneestä rikollisuudesta huomattavasti aiempaa tehokkaamman ja vaarallisemman ilmiön.
Vapautus myös vähensi uskonnon roolia juutalaisyhteisöjen sisällä, mikä kaatoi raja-aitoja juutalaisten ja ei-juutalaisten välillä. Seka-avioliittojen määrä kasvoi. Juutalaiset itse kuitenkin myöntävät, että läheneminen valtaväestön kanssa oli ja on edelleen ennen kaikkea pinnallinen ja strateginen ilmiö. Heidän mukaansa avioliitot ei-juutalaisten kanssa ovat ”tunkeutumisväyliä” vallan huipulle. Tämä voi kuulostaa oudolta, sillä tuskin mikään muu kansa maailmassa puhuu avioliitoista avoimen raadollisesti ja kylmäkiskoisesti pelkkänä ”strategiana”. Juutalainen yhteisö – kuten mikä tahansa ihmisryhmä – koostuu kerroksista: keskiössä on suurinta taloudellista, kulttuurillista ja mielipidevaltaa käyttävä ryhmä, ulommilla kerroksilla sitoutuminen yhteisöön ja kulttuuriin voi olla kevyempää. Painotuseroista huolimatta yhteisö toimii kuin perhe, joka puhaltaa useimmiten yhteen hiileen ja jossa auktoriteeteilla on yleensä viimeinen sana. Yhteisönsä kulttuuria tutkineet juutalaiset Mark Zborowski ja Elizabeth Herzog ovat kirjoittaneet, että yhteisön ulommilla kerroksilla seka-avioliitot voivat olla hyväksyttäviä ”tunkeutumisväyliä” valtakulttuuriin. Zborowskin ja Herzogin mukaan myös juutalaisten fanaattisin ja ”puhtain” ydin hyötyy siitä, että maallistuneemmat juutalaiset seurustelevat ja verkostoituvat ei-juutalaisten kanssa:
”Etniset raja-alueet voivat toimia kuin kulttuurien väliset sillat, mistä on hyötyä monessa mielessä. Ne ovat tunkeutumisväyliä, puskureita ja uuden elämänvoiman lähteitä. Pienet säröt ulkokerroksissa voivat samalla vahvistaa ydintä.”
Samuel Lieberman ja Morton Weinfeld kirjoittavat artikkelissaan ”Demographic Trends and Jewish Survival” samasta aiheesta. Myös heidän mielestään juutalaisten osittainen sekoittuminen kantaväestöön oli poliittisesti ja sosiaalisesti positiivinen ilmiö:
”Paras tapa hankkia vaikutusvaltaa on luoda hyvät suhteet poliitikkoihin ja mielipidevaikuttajiin. Seka-avioituneet juutalaiset voivat rakentaa verkostoja, joiden kautta vaikuttaa suureen ja yhteiskunnallisesti merkittävään yleisöön. Myös juutalaisyhteisön ydin voi ajaa puhtaasti juutalaista asiaansa puolijuutalaisten perheiden kautta. Tuoreessa haastattelussa presidentin avustaja Robert Lipshutz kertoi, että Jimmy Carterin rakkaus Israeliin juontaa juurensa hänen ortodoksijuutalaiseen serkkuunsa. Sekoittuminen voi tietysti heikentää juutalaista yhteisöä. Tätä kuitenkin kompensoivat seka-avioliittojen strategiset hyödyt.”
Osittainen sekoittuminen eurooppalaisen kantaväestön kanssa 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa avasi myös rikollisille juutalaisille aivan uuden toimintaympäristön. Modernin, poliittisesti korrektin historiakäsityksen kulmakiviä on Saksan kohtalo ensimmäisen maailmansodan jälkeen, Weimarin tasavalta ja sen sortuminen. Weimarin Saksassa kukoisti kaksi aatetta yli muiden: marxismi ja liberalismi. Liberaalin historiakäsityksen mukaan kaksi aatetta jäivät lopulta barbaarisen juutalaisvastaisen hyökyaallon alle tunnetuin seurauksin. Valtavirtaisen historian mukaan Weimarin kaatumiseen olivat syyllisiä ”rasistiset” saksalaiset, jotka syyttivät kotimaansa alennustilasta ja huonosta elintasosta nuhteettomia juutalaisia. Tosiasiassa Weimarin Saksa oli juutalaisen rikollisuuden – sekä poliittisen että epäpoliittisen rikollisuuden – näyttämö. Tasavallan tarina päättyi juuri siksi, että saksalainen kansa oli lopen kyllästynyt pienen vallankaappausta havittelevan ja korruptiota johtaneen ryhmän rikolliseen toimintaan.
Eckhart Verlagin ja Francis Dupontin Jewish Domination of Weimar Germany -teoksen mukaan Saksan kansalaisista oli Weimarin tasavallan aikana noin 1 % juutalaisia. Silti he olivat pankkimaailman, äärivasemmistolaisen politiikan ja järjestäytyneen rikollisuuden johtajia. Valtamedia on toisen maailmansodan jälkeen maalannut Weimarin tasavallasta rappioromanttista mielikuvaa harmittomien paheiden ja estottomuuden yhteiskuntana. Todellisuudessa järjestäytynyt rikollisuus tuhosi lukemattomia ihmiskohtaloita aina juutalaisissa bordelleissa kaupatuista lapsiprostituoiduista lähtien. Weimarin Saksassa ei ollut mitään romanttista tai ihailtavaa.
Juutalaisten pääsyä alamaailmaan on aina auttanut se, että he ovat kaupunkilaiskansaa. Weimarin Saksassa 728 juutalaista 1000:sta eli kaupungissa, kun taas koko väestöllä suhde oli päinvastainen. Kaupungit ovat politiikan, viihteen, median, vallan ja paheiden keskuksia. Väestötilastot osoittavat, että mitä suurempi saksalaiskaupunki oli kyseessä, sitä nopeammin juutalaisväestö niissä lisääntyi. Selvästi suurin osa Weimarin juutalaisista työskenteli kauppiaina ja esimerkiksi ravintoloiden parissa (58,8 % juutalaisista, 17,1 % koko väestöstä). Vain harva juutalainen teki ruumiillista työtä kuten maanviljelyä. Juutalaiset olivat Weimarin Saksassa ottaneet osakekaupan kokonaan haltuunsa: esimerkiksi Berliinin pörssin johtajisto oli kokonaan juutalainen! Kaupan, keinottelun ja ravintoloiden lisäksi juutalaisia kiinnosti väestötilastojen mukaan toimittajan, näyttelijän, muusikon ja teatterityöntekijän ammatit. Weimar: A Cultural History -kirjan mukaan juutalaiset hallitsivat Saksan viihde-elämää. He olivat niin kriitikkoja kuin ohjaajia, tuottajia ja julkaisijoitakin.
Weimarin juutalaiset olivat siis hakeutuneet ammatteihin, joissa järjestäytyneen rikollisuuden rooli oli suuri ja joissa liikkuivat valtavat rahasummat. Verkostoitumalla etnisesti ja suosimalla toisiaan työelämässä juutalaiset kykenivät nopeasti kasvattamaa vaikutusvaltaansa yhteiskunnassa, jossa kantaväestö oli jyrkän poliittisen hajaannuksen tilassa. Pörssin lisäksi juutalaiset ottivat haltuunsa muitakin tärkeitä instituutioita, kuten korkeakoulut ja lukiot. Sen lisäksi, että juutalaiset hakeutuivat professoreiksi ja opettajiksi, toimivat he kommunistisissa väkivaltaa kannattavissa opiskelijajärjestöissä. Donald L. Niewykin The Jews in Weimar Germany -kirjan mukaan esimerkiksi Frankfurtin yliopiston sosialistisen oppilasryhmän jäsenistä peräti 99 % oli juutalaisia. Berliinissä myös yli puolet asianajajista oli juutalaisia. Räikeä yliedustus yliopistoissa ja tuomioistuimessa auttoi hyökkäämään vallitsevaa saksalaista järjestystä vastaan. Tukeva juutalainen edustus laillisen yhteiskunnan tärkeimmillä aloilla auttoi myös kaidalta tieltä poikenneita juutalaisia, kuten tulemme seuraavaksi huomaamaan.
Sadassa vuodessa maailma on muuttunut paljon, ja Weimarin Saksassa järjestäytynyt rikollisuus oli huomattavasti laajempi käsite kuin nykypäivänä. Nykyään prostituutio, perusteettomat abortit tai esimerkiksi tärkeiden isänmaallisten symbolien ja instituutioiden halventaminen eivät ole rikoksia suurimmassa osassa länsimaita. Kulttuurimarxismi on tuhonnut eurooppalaisten kansojen itsekunnioituksen ja perinteiset arvot. Vaikka Weimarin Saksa oli irstas ja korruptoitunut, oli lainsäädännössä edelleen isänmaallisuuden jäänteitä, mikä teki esimerkiksi kommunistien ja homojen toiminnasta vaikeampaa kuin nykyään. Jewish Domination of Weimar Germany -teoksen mukaan juutalaiset olivat laittomia abortteja kannattavan esifeministisen kansanliikkeen kärkijoukossa. Juutalaiset myös rikkoivat aborttilakia puolijulkisesti horjuttaakseen sen uskottavuutta. Esimerkiksi juutalaislääkärit tohtori Wolf ja tohtori Kienle-Jakubowitz tulivat tästä tunnetuksi. Juutalaisten omistama valtamedia asettui Weimarin Saksassa aborttirikkureiden puolelle ja selitteli yleisölle elämää pilkkaavaa toimintaa parhain päin. Myös juutalaiset lakimiehet antoivat apua; Wolfin ja Kienle-Jakubowitzin rinnalla seisoi näkyvästi kommunistijuutalainen juristi Apfel. Tämä oli todellista järjestäytynyttä rikollisuutta, sillä siihen osallistui varsinaisten lainrikkojien lisäksi tiivis opettajien, toimittajien ja asianajajien verkosto.
Tanskan pääministeri Erik Scaveniusin mukaan Saksasta oli juutalaisten vuoksi tullut laittoman pornografian keskus Euroopassa. Weimarin Saksa muistetaankin ennen kaikkea yökerhoistaan ja porttoloistaan. Ilotalot olivat myös huumekaupan, uhkapelien ja laittomien liiketoimien keskuksia. Etenkin kaupungeissa, joissa kommunisteilla oli paljon kannatusta, myös prostituutio oli voimissaan. Hyvä esimerkki tästä on Berliini. Weimarin Saksassa vieraillut historioitsija sir Arthur Bryant kirjoitti, että lähes kaikki bordelleista ja yökerhoista olivat juutalaisten omistamia. Ilotaloyrittäjät käyttivät hyväkseen ensimmäisen maailmansodan ja Versailles’n häpeärauhan synnyttämää köyhyyttä ja pahoinvointia saalistaessaan uutta orjatyövoimaa. Esimerkiksi sotalesket ja köyhät opiskelijat oli helppo houkutella myymään itseään.
Modernin seksibisneksen ja samalla homoliikkeen isä oli vihattu juutalainen kommunisti Magnus Hirschfeld. Hän toimi tiiviissä yhteistyössä muiden juutalaisten, kuten Iwan Blochin, Felix Abrahamin, Lewy-Lenzin ja Albert Eulenburgin kanssa. Seksuaalisia perversioita kannattanut yliopistoväki oli poikkeuksetta myös kommunistinen. Ryhmä vaikutti voimakkaasti yleiseen mielipiteeseen ja muutti julkisen suhtautumisen esimerkiksi prostituutioon. Tämä on loistava esimerkki alamaailman, politiikan ja korkeakoulujen välisestä kantakulttuuria vastaan kohdistetusta paineesta, jossa ainut yhdistävä nimittäjä on juutalaisuus. Ystävineen Hirschfeld julkaisi Saksassa kiellettyä pornografiaa ja salakuljetti sitä myös ulkomaille. Irstailu ei ollut pelkkää bisnestä, vaan Hirschfeld itse painotti, että rikollinen toiminta oli poliittista homojen, ”kolmannen sukupuolen” ja muiden perversioiden ajamista. Myös juutalaiset kommunistiset ”taiteilijat”, kuten George Grosz olivat jatkuvasti viranomaisten valvonnassa, sillä muodikkaimpia aiheita olivat laiton pornografia ja esimerkiksi puolustusvoimien ja isänmaan pilkkaaminen. Sukupuolimoraalin rappeuttaminen nähtiin tärkeänä vaiheena ”vanhan” Euroopan tuhoamisessa. Kun juutalainen kommunisti Max Hodann sai rangaistuksen levittämästään laittomasta pornosta, nousivat tunnetut juutalaiset tuomarit ja asianajajat puolustamaan rikollista.
Hirschfeldin ja hänen seuraajiensa tavoitteena oli tuhota kaikki tabut ja valtavirtaistaa perversiot, joista useimmat kansalaiset eivät koskaan olleet edes kuulleet. Tässä he onnistuivatkin, sillä historioitsija Bryant joutui Berliinissä todistamaan lukemattomien lapsiprostituoitujen avointa toimintaa juutalaisten bordellien vieressä. Porttolat palkkasivat jopa Stalinin terroria paenneita venäläislapsia, ja toisinaan työpareiksi määrättiin perheenjäseniä. Hirschfeldin viitoittamassa ”uudessa Saksassa” edes insesti ei ollut tabu. Tällaista yhteiskuntaa valtavirtainen historia kutsuu ”Saksan historian kulta-ajaksi”, jonka ”antisemitismi” pilasi. Berliiniä kutsuttiin ”huorien kaupungiksi”, jossa kukoisti pedofilian lisäksi sadismi ja eläimiin sekaantuminen. Juutalaiset vaatturit ja muotigurut pitivät huolen siitä, että myös ”kunniallisten” naisten tyyli mukaili ilotyttöjen pukeutumista.
Prostituutiosta ja huumeista suurimman osan tuloistaan Weimarin Saksassa saaneita rikollisryhmiä kutsuttiin yhteisellä nimityksellä Ringvereine. Ringvereinen toimenkuvaan kuuluivat myös murtovarkaudet, ryöstöt, alkoholin salakuljetus ja esimerkiksi ammattiyhdistysten pelottelu. Kommunistit ja juutalaiset käyttivät tiiviitä yhteyksiään Ringvereineen hyväkseen murhauttaessaan poliittisia vihollisiaan 1920-luvulla ja 1930-luvun alussa. Tunnettuja uhreja olivat esimerkiksi Friedrich Schulz, Horst Wessel sekä juutalaisten Heinz Naumannin ja Hans Kippenbergerin murhauttamat poliisit. Yhteys ay-liikettä terrorisoineen Ringvereinen ja kommunistien välillä on tietysti kummallinen, ja ainut yhdistävä nimittäjä oli jälleen juutalaisuus. Juutalaiset toimivat Weimarin Saksassa usein myös varastetun tavaran välittäjinä sekä huumausainekaupassa. Saksan keskushuumepoliisin keräämien tilastojen mukaan huumekauppiaista lähes kolmasosa oli Weimarin aikana juutalaisia, vaikka juutalaisia oli koko väestöstä vain prosentti! Myös uhkapelit olivat juutalaisen järjestäytyneen rikollisuuden hallussa. Uhkapelien kitkemiseen erikoistuneen viraston tutkimusten mukaan berliinin pelihuijareista peräti 62 % (!) oli juutalaisia.
Tärkeä syy sille, miksi juutalaiset saivat jatkaa toimintaansa niinkin pitkään, oli heidän johtava asemansa valtamediassa. Lopulta lehdistö päättää kuinka rivikansalainen suhtautuu esimerkiksi tietynlaiseen rikollisuuteen. Kaikista suurin juutalainen mediakolossi oli Ullstein Verlag, jonka omistajalla oli vahvasti vasemmistolainen ja saksalaisuutta halveksiva poliittinen vakaumus. Nekin lehdet, jotka eivät olleet täysin juutalaisessa omistuksessa, joutuivat varomaan sanomisiaan; juutalaiset organisoivat mielellään esimerkiksi mainostusboikotteja ”poliittisesti epäkorrekteja” julkaisuja vastaan. Juutalaiset käyttivät siis hyväkseen median ja liike-elämän etnistä verkostoaan painostaakseen myös ei-juutalaisia lehtiä vaikenemaan tietystä rikoksista ja niiden taustoista. Mikäli rikoksista kirjoitettiin, ei syyllisten juutalaista taustaa ainakaan mainittu. Juutalaisten toimittamat vasemmistolaislehdet ottivat vieläkin mutkattomamman lähestymistavan rikollisuuteen. Ne kehittivät idean ”punaisesta omankädenoikeudesta” (Rote Selbsthilfe), mikä tarkoitti käytännössä rikollisuutta ja ei-kommunisteilta varastamista.
Kaiken poliittisen ja kulttuurillisen korruption mahdollisti taloudellinen valta, jota pönkitettiin uskaliailla petoksilla ja muilla rikoksilla. Weimarin Saksassa kaikkien suurten korruptiotapausten pääepäillyt olivat juutalaisia. Siinä missä Berliini oli ”huorien kaupunki”, Frankfurtia kutsuttiin ”juutalaisten pankkiirien kaupungiksi”. Juutalaisten omistamat saksalaispankit myös rahoittivat kommunistien terrorismia Venäjällä. 1943 Universal Jewish Encyclopedia kirjoitti: ”Saksalaispankit ovat kokonaan juutalaisten hallinnassa, jopa Diskonto Gesellschaft ja Deutsche Bank.” Sosiaalidemokraattisen puolueen nousun myötä juutalaiset pääsivät entistä helpommin julkisiin virkoihin, mikä lisäsi räjähdysmäisesti poliittisen korruption määrää. Sklarz, Parvus-Helphand, Barmat, Kutisker, Sklarek ja monet muut juutalaisnimet olivat synonyymejä sanalle korruptio. He hioutuivat Weimarin Saksassa petosten mestareiksi ja huijasivat pankeilta huikeita summia. Sklarzin veljekset puolestaan rikastuivat lahjomalla sosiaalidemokraattisen puolueen poliitikkoja. Lahjuksilla ostettujen sosiaalidemokraatti- ja kommunistipoliitikkojen avulla juutalaisliikemiehet, kuten Barmatit ja Sklarekit pääsivät suurten pankkien sisäpiireihin tehtailemaan törkeitä petoksia. Uhreja olivat esimerkiksi Preussin valtion pankki ja Berliinin kaupungin pankki. Kun viranomaiset alkoivat jahdata sklarekeja, nämä yrittivät päästä pinteestä lahjomalla kaupunginjohtoa esimerkiksi ilmaisilla merkkivaatteilla ja huomattavilla käteissummilla. Juutalaiset kunnioittivat Weimarin Saksassakin vanhoja perinteitä ja jatkoivat myös alkoholibisneksessä. Sitäkään ei tehty täysin rehellisesti, ja esimerkiksi maan johtava viinakeisari Ludwig Katzenellenbogen joutui vankilaan lähes yrityksen konkurssiin vieneistä rikoksista.
Historioitsija Albert Lindemann kirjoittaa teoksessaan Esau’s Tears: Modern Anti-Semitism and the Rise of the Jews ”taloudellisen juutalaisvastaisuuden” noususta Saksassa hieman ennen Weimarin tasavaltaa. Saksan juutalaiset hakeutuivat Lindemannin mukaan aloille, joissa oli mahdollisuus äkkirikastua. ”Monet juutalaiset rikastuivat hyvin epäilyttävin keinoin. Pahamaineisin uusrikkaista juutalaiskeinottelijoista oli Hirsch Strousberg, joka oli erikoistunut Romanian rautatieosakkeisiin.” Tavallinen kansa yhdisti juutalaiset nimenomaan osakekauppaan: ”Yleinen mielikuva juutalaisesta oli haukkamainen ja epärehellinen bisnesmies, ja oli selvää, että juutalaisia syytettiin pörssiromahduksesta.” Juutalaisten hämärä toiminta pankeissa merkitsi lukemattomien pienten yritysten surullista kuolemaa.
Lisäksi juutalaiset hyötyivät taloudellisesti ensimmäisestä maailmansodasta. Olemme jo aiemmin kirjoittaneet, että juutalaiset olivat kautta Euroopan tunnettuja asevelvollisuuden välttelijöitä. Ensimmäinen maailmansota oli siunaus epärehellisille liikemiehille; he jäivät kotirintamalle kasvattamaan valtaansa samalla, kun parhaassa työiässä olleet saksalaiset puolustivat maansa tulevaisuutta henkensä uhalla. Sodan aikana juutalaisen Jacques Meyerin johtama Saksan keskushankintayhtiö ZEG ällistytti Saksan kauppakumppaneita röyhkeällä toiminnallaan. ZEG käytti Saksan inflaatiota hyväkseen ja myi tuotteita erittäin suurilla voitoilla ulkomaille. Yhtiö oli luotu ylläpitämään saksalaista yhteiskuntaa ja puolustuskykyä, mutta todellisuudessa se imi kansantalouden kuiviin ja ylläpiti nälänhätää.
Tohtori Friederich Karl Wiehe käy kirjoituksessaan ”Germany and the Jewish Question” läpi Saksan valtiollisia rikostilastoja vuodesta 1892 vuoteen 1901 ja vertaa juutalaisten rikosmääriä ei-juutalaisen väestön rikollisuuteen. Tilastoista selviää, että juutalaiset syyllistyivät moniin vakaviin rikoksiin monta kertaa useammin kuin ei-juutalaiset: rikollinen taloudellinen voitontavoittelu (14 kertaa useammin kuin ei-juutalaiset), koronkiskonta (13 kertaa), varkaus (11 kertaa), pankkipetos (9 kertaa). On lähes käsittämätöntä, miten yksi prosentti kansasta voi olla niin merkittävässä roolissa poliittisessa, taloudellisessa, huumausaine-, väkivalta- ja seksuaalirikollisuudessa. Käsittämätöntä on myös se, miksei Weimarin Saksan synkkää puolta käsitellä lainkaan kouluissa tai valtamediassa.
Arvi Pihkala
Magneettimedia samaan aikaan sekä yrittää perustella antisemitismiä että kiistää sen mittavimman seurauksen viime vuosisadalla. Jakomielistä valehtelua.
Onko ongelmia ymmärtää luettua?
Missä kohdassa esimerkiksi tässä artikkelissa valehdellaan?
Holokaustin kiistäminen on valehtelua.
Tässä artikkelissa on viitattu Friederich Karl Wiehen kirjoitukseen, jonka on julkaissut taho nimeltä Juutalaiskysymyksen tutkimusten instituutti vuonna 1938 Berliinissä Saksassa. Pidättekö todella natsipropagandaa luotettavana tilastotietojen lähteenä?
Keskustelija ”aaaaaaaaa” on tyypillinen juutalainen disinfotrolli. Hän tietää itsekin holokaustin olevan valhe, mutta juutalaisena noudattaa Talmudin oppeja osallistuen aktiivisesti totuuden peittelyyn ”antisemismi” ja ”natsi” syytöksillään.
Kun Talmudia opetetaan juutalaislapsille, niin täytyy olettaa heidän noudattavan näitä oppeja. Nuo opit käskevät juutalaiset huijaamaan ei-juutalaisia ja salaamaan juutalaisia koskevat epämiellyttävät totuudet ei-juutalaisilta. Juutalaisten oppien paljastaminen on Talmudissa ankarasti kielletty ja rinnastettu kuolemantuomioon kaikille juutalaisille.
—-
Libbre David 37: Jos juutalaista pyydetään selittämään jotain osaa rabbiinisista kirjoista, hänen tulee antaa vain väärä selitys. Joka ei noudata tätä määräystä, se tapetaan. – – ”Jos ei-juutalaiselle kerrotaan mitään meidän uskonnollisista teksteistämme, se on samaa kuin kaikkien juutalaisten tappaminen, sillä jos ei-juutalaiset tietäisivät, mitä me heistä opetamme, he tappaisivat meidät avoimesti.”
—-
Elokuvissa ja tv-sarjoissa juutalaisia kehutaan siitä, että he eivät tyrkytä uskontoaan muille. Lienee selvää, miksi juutalaiset eivät tyrkytä uskontoaan muille, kun tutustuu juutalaisten ”pyhiin kirjoituksiin”.
https://www.youtube.com/watch?v=O-kIip-qt-g Babylon before Hitler
Täyttä totta joka sana nykyisin yksin tel avivissa on kolmesataa bordellia jotka ovat täynnä naisia itä-euroopasta ja joiden elämä on ikuisesti pilalla niin,Samanlaisen kohtalon toivoisin kaikille kosher kommentoijille.
Kierojen juutalaisten toiminta on samanlaista nykyäänkin, joskin suuremmassa mittakaavassa.
Juutalaiset hankkivat suuria omaisuuksia rikollisella ja moraalittomalla toiminnalla, ja saavat ostettua ei-juutalaiset idiootit puolellensa, kuten monet suomalaiset ”eliitin” jäsenet.
Ei juutalaisia ole turhaan pidetty aisoissa jo tuhansien vuosien ajan.
Heti kun juutalaisille annettiin enemmän oikeuksia, niin siitä ei seurannut mitään hyvää, pelkkää rappiota ja korruptiota.
Juutalaisvastaisuus ympäri maailman ei ole mikään ihme, vaan täysin ymmärrettävä asia.
Juutalaisilta tulisi perua oikeus asettua merkittäviin virkoihin ja johtotehtäviin, niin yhteiskunta olisi paremmin turvassa heidän syövyttävältä vaikutukselta.
Täytyy toki huomioida, että kaikki juutalaiset eivät ole kieroja, sadistisia, pahoja ihmisiä, vaan heidän joukostaan löytyy paljon hyväsydämmisiä persoonia, jotka eivät ole hyväksyneet, eivätkä hyväksy rikollista ja korruptoitunutta toimintaa, eivätkä tue sionistista aatetta.
Mutta miksi ne ”hyväsydämiset” eivät paljasta esim. talmudin rikollista luonnetta ulkopuolisille?
He tukevat pahuutta vaikenemisellaan.
Rikostilastot ovat valtiollisia ja kerätty ennen NSDAP:n valtaannousua. Kukaan liberaalikaan ei ole kyseenalaistanut niitä. Eli keksi parempia argumentteja ensi kerralla.
Kannattaapa tallentaa vastaisuuden varalle omalle PC:lleen ja internetistä irrallaan olevalle tallennusvälineelle tämä Eskon mainitsema Libbre David 37 – määrätynlaisten tekstien kommentointiin ja keskusteluihin ’Jumalan valitun kansan’ puolustajien kanssa!
Kannattaisiko tämä julkea juutalaisterroristoi bannata? Tai ainakin nämä sikamaisimmat valheet?
Talmudissa ei ole Libbre David -nimistä osiota. Levitätte valheita.
http://christogenea.org/ William fink tulkitsee martin lutherin kirjaa juutalaisista ja heidän valheistaan.
Arvi Pihkala kirjoittaa tosiasioiden mukaisesti.
Ruth Snellman (Sibeliuksen tytär) kirjoitti kokemuksistaan 1920-luvun Saksasta muistelmateoksessaan tuokio sieltä, tuokio täältä, ss 108,109:
”Minä asuin pensionaatissa, jossa oli muitakin skandinaaveja. Me olimme järkyttyneitä koko Saksan elämästä.”
”Silloin Saksassa kaikki valta oli juutalaisten käsissä. Kaikki Saksan sanomalehdet olivat juutalaisilla, kaikki teatterit juutalaisilla, kaikki pankit juutalaisilla.
Minä ymmärrän jollakin tavalla senkin, että saksalaiset haksahtivat Hitleriin, sillä tilanne oli sellaisena sitämätön. Saksalaiset olivat kerta kaikkiaaan syrjittyjä omassa maassaan. Sikäläisissä teattereissa oli vallalla ilmapiiri, josta selvästi huomasi, miten saksalaisia yritettiin turmella. Siellä elettiin kuin viimeistä päivää.”
Tämän päivän lännen kulttuurimaksistit ovat samalla asialla valtamedian täysin tukemina.
Itse en oikein usko tuohon 10-vuotta juttuun, mutta 20-50-vuotta niin takuulla romahtaa länsimaiset kultuurit. Olen myös sitä mieltä että asia ei ole enää ehkäistävissä, johtuen ihmisen luonteesta että se ei tee mitään ennekuin on liian myöhäistä. Eli ei usko asiaa ennekuin näkee sen itse, jolloin se on liian myöhäistä estettäväksi.
Se mitä tuossa ei mainita mutta on yksi suurimmista vaikuttajista asiaan on teknologinen kehitys eli automaation ja robotti teollisuuden kehitys. Kun kuljetusala automatisoidaan autoilla jotka ajaa itsekseen. Niin kohta sen jälkeen paketit kulkee ihmisille ilman palvelusektoria, joka tarkoittaa kaikkia kauppojen palvelupuolen työntekijöitä. Kun tämä tapahtuu niin romahdus on väistämätön. Siis yksinkertaisesti sanottuna ihmistyövoima korvataan roboteilla. Tämä on minusta jopa noita artikkelin kahta mainittua asiaa suurempi vaikuttaja.
Tämä on tietysti yhteydessä tuon elitismin syntymiseen. Jos kansalla ei ole työtä kun automaatio korvaa ihmiset niin valtion yhteiskunta romahtaa koska se ei kykene enää huolehtimaan ihmisistä. Syy tähän on yritysmaailman omistus rakenteet eli elitismi. Tämä on lähtöisin teollisuusajan vallankumouksesta lähtien, mutta vasta nyt alkaa teknologia olla sillä tasolla että ihmisen työ voidaan korvata roboteilla lähes joka sektorilla. Ongelma ei ole että ihmisen ei tarvitse tehdä työtä, vaan nykyiset yrityspohjaiset ja yhteiskunnan taloudelliset rakenteet eivät ole tähän solveltuvia. Eikä se jolla on valta eli eliitit halua niitä muuttaa.
Joten siinä mielessä tuo artikkeli on täysin oikeassa, nykyisen sivilisaation tuhon merkit on jo nähtävissä ihan arkielämässä. Esimerkiksi valtio joutuu kiristämään kansalle tarjottavien palveluiden taloutta jatkuvilla ja loputtomilla säästötoimilla, koska valtiolla ei ole varaa niihin. Tämä johtuu siitä että raha on muualla kuin valtiossa nykyään, se on suurissa yrityksissä. Eikä näillä yrityksillä ole mitään velvoitteita elättää yhteiskuntaa eli sitä osaa jolla ei ole työtä. Tämä perustuu elitismiin eli yksittäisen tahon etua ylitse kaikkien muiden. Toinen nähtävä asia on artikkelissa mainittu luonnovarojen kulutus ja niiden järjetön tulaaminen. Osa harvinaisemmista luonnonvaroista alkaa nyt jo olla sietokyvyn rajoilla.
Elämme tällä hetkellä onnellisuuden ja hyvinvoinnin kuplan viimeisiä hetkiä ennekuin kaikki romahtaa. Kyse ei ole siitä että romahtaako, se on väistämätöntä tässä vaiheessa, vaan kyse on koska se romahtaa.
Veronkorotus ja palveluiden heikkeneminen ei itse aiheuta oikeasti mitään, ne ovat seurauksia alla piilevästä ongelmasta. Eikä asiat ole vielä niin pahasti ainakaan Suomessa että mikään katastrofi tapahtuisi juuri lähivuosina. Tulossa se on Suomessakin, mutta koska on se iso kysymys.
Veroa korotetaan koska tarvitaan lisää rahaa ylläpitämään yhteiskunnan asioita. Säästötoimia tehdään koska ei ole rahaa ylläpitää yhteiskunnan palveluita. Nämä ovat käsikädessä kulkevia asioita.
Syy tähän kaikkeen on se että kun raha/varallisuus kertyy vain pienemmälle osalle ihmisiä/yrityksiä ja aina vain isompi osaa alkaa olla köyhempää, niin valtio ei saa enää riittävästi tuloja yhä pienenevältä keskiluokalta. Koska se yhteiskunnan kansan ostovoima heikkenee kokonaisuutena, joka johtaa myös yritysten myynti heikkenemiseen, joka taas johtaa irtisanomisiin. Yritykset pyrkii lisäämään kannattavuutta automaatiolla ja työtehokkuudella. Joka taas köyhdyttää kansaa kokonaisuutena.
Syntyy kierre jossa joudutaan yhä enemmän säästämään kustannuksissa (valtio, kunnat, yritykset), joka aiheuttaa yhä suurempaa massaköyhyyttä. Kyse on siis kiihtyvälä tahdilla tapahtuvasta länsimaisen elintason rappeutumisesta. Syy tähän on hyvin yksinkertainen.
Iso ihmismassa jolla on ostovoimaa luo hyvinvointia yhteiskuntaa. Kaikille riittää hyvinvointia.
Pieni rikas taho, muiden ollessa köyhiä, heikentää yhteiskunnan kokonaista ostovoimaa. Vain rikkaat voivat ostaa hyvinvointia.
Länsimäisen kulttuurin kapistalistinen periaate on että yrittämällä voi tulla rikkaaksi. Ongelma ei ole itsessään yrittämisessä, vaan omaisuuden ja rahan jaossa. Usein tässä unelmien hakemisessa unohdetaan, yhden rikkaus on muiden köyhyys. Varallisuus ja raha vain jakautuu eri tavalla ihmisten kesken, sen määrä ei siitä muutu. Joten kun varallisuus keskittyy yhä enemmän suuriin yrityksiin niin sitä vähemmän sitä on yhteiskunnassa ja kansalla. Joka taas aiheuttaa tilanteen että se yhä pienenevä työtä tekevä keskiluokka joutuu aina vain kovemmalle paineelle pitämään yhteiskuntaa pystyssä. Jossain vaiheessa tuo paine tulee niin suureksi että koko onnellisuuden pilvilinnan kupla puhkeaa. Joudutaan takaisin realistiseen kylmään todellisuuteen.
Länsimaisen valtion elintason rapeutuminen voidaan nähdä suoraan sen köyhien ihmisten lukumäärästä.
^No vähän samantyyppisiä ajatuksia kuin Walesillakin mutta Natosta olen jyrkästi erimieltä. Suomen seuraava singulariteetti on lainahanojen kiinni napsahdus eikä sen jälkeistä tulevaisuutta oikein pysty hahmottamaan. Yksi asia on kuitenkin varma: tulonsiirroilla elävä parasiittinen virkaloisten joukko, poliitikot ja muutamat muut eturyhmät kuten puhtaasti verovaroilla ja poliittisilla suhteilla toimivat ”yrittäjät” edustavat toista puolta ja sillä toisella puolella on sitten se ”kansa” eli kurjistunut keskiluokka ja perinteiset vähäosaiset. Mikäli tilanne eskaloituu voi hetken miettiä millä puolella se Nato kriisissä on..
Ideologisesti, unohtamatta taloutta, Nato edustaa 100% nykyistä asiat täysin sössinyttä valtaeliittiä kaikkine monikulttuurisuuksineen, ”huutavine työvoimapulineen” ja orjalaivan tervoineen eikä mitään muuta. En kiistä etteikö Natojäsenyydellä voisi olla merkittävää etua joissakin tilanteissa mikäli hommat lähtevät Ryssissä täysin lapasesta. Tästä ei kuitenkaan ole mielestäni näyttöä edes viimeaikaisten tapahtumien valossa.
Parasta olisi parantaa omaa puolustusta ja nimen omaan reserviläistoiminnan ym. kautta. Asevelvolliset eivät hetimiten ala ampua omaa kansaa kuten lähihistoria itäisessä Euroopassa on osoittanut, toisaalta palkkasotilaille tämä ei ole minkäänlainen ongelma.
Miksi Magneettimedia yhä esittää olevansa riippumaton julkaisu? Natsiaatettahan te pyritte edistämään? Eikö uskallus riitä julistautua kansallissosialismin äänitorveksi?
On jo aika sanoa tämä ääneen.
”Natsiaate” eli siis kansallissosialismi oli poliittinen suuntaus, joka oli aikansa lapsi. Juutalaiset ovat johdonmukaisesti vääristelleet tätä aatetta, koska se oli poliittinen aate, joka ei ollut polvillaan kansainvälisten juutalaisten edessä.
Kansallissosialismi nosti Saksan taloudellisesta kaaoksesta. Kansallissosialismi myös hitsasi heikon kansan yhteen ja teki sen taas vahvaksi. Sanalla sanoen, kansallissosialismi toimi.
Koko sana ”natsi” on loukkaava ja se on vihapuhetta. Jos Sinä saat sanoa ”natsi” kansallissosialisteista niin minä saan varmaan käyttää sanaa ”bolshevikkijuutalainen”, kun haluan kuvata ihmistä, josta eritisesti en pidä? Kun käytät sanaa ”natsi” niin loukkaat minua, koska annat ymmärtää, että minä olen jotenkin huono ja alhainen ihminen vain siitä syystä, että minusta kansallissosialismi oli hyvä aate ja senkaltaista aatetta nykyinen Eurooppa kaipaa: Aatetta, joka kokoaa meidät eurooppalaiset valkoiset ihmiset yhteen ja näyttää päämäärän.
Minä taas haluan tuoda esille siionismin, sillä se on joukossamme nyt ja se on (minusta) melkolailla pahojen ihmisten paha aate. Tämä on minun mielipiteeni, minulla ei ole velvollisuutta rakastaa siionismia sen enempää kuin Sinä rakastat kuvaamiasi ”natseja”. Silti siionisti pommittaa juuri nyt lapsia ja naisia. Siionisti oli mukana rikoksissa ihmiskuntaa vastaan mm. Shabrassa, Shatilassa ja Jeninissä. Se vain on näin, turha urputtaa. Tekijä oli siionisti ja aate oli siionismi ja rikos oli rikos ihmiskuntaa vastaan. Jos siionisti ei olekaan näin paha tai ”kaikki siionistit eivät ole murhaajia” niin kuinka kehtaat kutsua kansallissosialisteja ”natseiksi”. Mikä antaa sinulle oikeuden luokitella ihmisiä pahoiksi, jos minä en saa sanoa mielipidettäni ”Beirutin teurastajasta” aka Ariel Sharonista?
Minä pidän monista asioista, joita Hitler ajoi: mm. eläintensuojelu, vegetarianismi ja ennen kaikkea hänen luja asenteensa oman kansansa puolesta. Sinä pidät juutalaisista, en kiellä sitä sinulta, kaikin mokomin. Mutta älä herjaa minua siksi, että minä en pidä heistä. Se on minun oikeuteni. Minulla on oikeus olla pitämättä heistä ja minulla on oikeus puhua siitä, mitä pahaa he ovat tehneet ja edelleen tekevät.
Minä vihaan sitä, että heillä on ylivalta siihen, mikä on ”hyvää” ja mikä on ”pahaa”. He eivät ole hyviä ja ehkäpä kansallissosialistien joukossa oli vähemmän hyviä ihmisiä, mutta turha jeesustella ja esittää jotenkin moraalisempaa. Eivät juutalaiset ole missään suhteessa parempia ihmisiä kuin kansallissosialistit, mutta toki eivät välttämättä huonompiakaan.
Juutalaisten yltä on riisuttava uhrin ja ”paremman ihmisen” kaapu. He ovat ihmisiä kuten me kaikki muutkin ja minulla on oikeus olla pitämättä heistä. Ja minulla on oikeus pitää kansallissosialisteista, jos olen sitä mieltä.
Hyviä pointteja, juuri näinhän se asia on. Kyllä kritiikkiä sopii esittää kenestä tahansa. Tosin yleensä suvakkien logiikka on seuraavanlaista:
Voinko kritisoida kristittyjä? ”Anna palaa! Kaikki papit on muutenki pedofiileja!” Entä voinko kritisoida muslimeja? ”No… Jos nyt vähän, kunhan muistat että kaikki on vain yksittäistapauksia.” Entä saanko esittää kritiikkiä juutalaisista? ”Ei! Et saa senkin natsi, rasisti, fasisti ja basisti! Juutalaisilla on immuniteetti Auringon sammumiseen asti koska Hitler!!!1”
Kyllä juutalaisen uskonnon uskomuksia voi kritisoida. Sen sijaan täällä levitetään sepitettyjä valheita, mikä on tuomittavaa. Kuten väitettyjä Talmud-sitaatteja, joita ei todellisuudessa Talmudissa ole. Näyttäkää minulle esimerkiksi linkki Libbre David -nimiseen kirjaan Talmud-kokoelmassa. Ette voi, koska sellaista ei ole olemassa.
En ole mikään Talmud-asiantuntija mutta pikaisella vilkaisulla vaikuttaa siltä ettei Libbre David-nimistä kirjaa todellakaan ole siellä. Tietääköhän kukaan mistä löytyy vanhimmat väittämät tästä oletetusta kirjasta?
Oletpa naivi. Luuletko tosiaan, että antavat sellaisen osan olla julkisesti nähtävillä ?
24. Hagiga 13a: On kiellettyä opettaa ei-juutalaisille lakia.
25. Jektut Chadash 171,3: On kiellettyä paljastaa (Talmudin) lakia.
26. Sanhedrin 59a; Abodah Zarah 8-6; Hagiga 13: Ei-juutalainen, joka tutkii lakia, ja juutalainen, joka auttaa häntä siinä, ansaitsee kuoleman (perustelu: laki on juutalaisten perintöä, ei ei-juutalaisten).
Kuten huomaat. Tämä on uskonto jossa valehtelu ja pettäminen on sallittua ja siihen jopa kehoitetaan.
Te järjettömät salaliittoteoreetikot olette kaiken rationaalisen argumentaation tavoittamattomissa. Karkeasti sanoen: olette mielenvikaisia.
Teille sekin, että joku on todistettavasti esittänyt täysin sepitteellisen sitaatin, on todiste juutalaisia vastaan.
Vai naiivi? Kyllä minä juutalaisen ajatustavan tunnen, onhan tässä jo kauan tutkittu näitä asioita. Sitä vain ihmettelen että miksi joku ”Libbre David” pitäisi muka sensuroida sieltä? Onhan Talmudissa ilman sitäkin kaikenlaista saastaa. Ei tuo yksi kirja sisältönsä puolesta niin hirveästi eroa.
Jonkun pitäisi tehdä Talmudista virallinen suomennos, sillä pikku hiljaa alkaa vaikuttaa siltä että internetissä Talmudin nimissä saattaa olla muitakin sinne kuulumattomia kirjoja, esim. vanhoja kabbalistisia kirjoja ja muuta epäselvää juutalaista mystiikkaa. Ennen kuin tämä tulee selväksi, en tule siteeraamaan Talmudia muuallakaan.
Eikä ole edes tarpeen alkaa väitellä joistain ikivanhoista kirjoista. Sionistien teot ihan nykypäivänäkin puhuu puolestaan. Hedelmistään puu tunnetaan.
Totta nuo pari viimeistä lausettasi.
Mutta, Onhan talmudia joku jo vähän suomentanut. Ainakin nuo sairaimmat kohdat.
http://www.heinola.org/~patato/talmud-1.html
http://www.heinola.org/~patato/talmud-2.html
Tosiaa, ei tarvitse paljoa perehtyä, niin huomaa, että noita sairaita itsekeksimiään tekstejähään ne noudattavat teoissaan.
Jopa juhlissaan. Esim.,
Irakin miehitystä ja Libyan ’vapautusta’ nämä juhlivat Puriminina.
http://www.patriootti.com/purim2012/
Opettaako Talmud eläimellisyyttä, pedofliaa, insestiä?
http://www.heinola.org/~patato/makow126.html
Selaa väärää kirjaa, joka on huijaus goyimeille. Oikeaa Talmudia ei näytetä kuolemantuomion uhalla