Eduskuntavaalit lähestyvät, hermot kiristyvät
Eduskuntavaalit lähestyvät. Vaalien lähestyminen aiheuttaa puolueiden sisäistä kärhämää, joka heijastuu osittain hallituspaikkoihin johtuvasta kilpailusta. Sisäiset ristiriidat näyttämät korostuvan ennen muuta perussuomalaisten (PS) riveissä.
Ilmeisesti näiden ongelmien esille ponnahtaminen johtuu PS:n nuoruudesta ja siten kokemuksen puutteesta. PS:ä on varsin nuori puolue verrattuna esimerkiksi Kokoomukseen ja Ruotsalaiseen kansanpuolueeseen. MOT: Ääniä perus-Suomesta –dokumentin siivittämänä tarkastelkaamme PS:n edesottamuksia ja luokaamme katse vaalien jälkeiseen hallituksen muodostelmaan.
Valtio-opin professori Göran Djupsund Åbo Akademista arvioi MOT-ohjelmassa, että Suomeen ei tule laajaa kuuden puolueen hallitusta ja että tulevan hallituksen pääasiaksi kohoaa talous – ja vain talous. Djupsundin mukaan seuraavan hallituksen kokoonpano muodostuu kahdesta suuresta ja muutamasta pienpuolueesta. Asiantuntijoiden mukaan tulevissa vaaleissa keskustapuolue tulisi olemaan vahvoilla ja muut tulisivat perässä.
Onko sitten perussuomalaisista hallitukseen vai ajautuvatko he oppositioon? Mikäli Timo Soini kykenee johtamaan vaalit hyvin, silloin puolueen sisällä ryhmityttäisiin puheenjohtajan taakse. Jos Soini ei onnistu vaalitehtävässään, puolue hajoaa ja hän poistuu näyttämöltä.
Perussuomalaisten puolueessa kuohuu. MOT:n haastattelemien puolueesta potkittujen mielestä puolueen johto ei siedä ensinkään kentän kritiikkiä, puhumattakaan rakentavasta arvostelusta; uudet ideat tyrmätään, puolueessa esiintyy kiusaamista ja jäsenten välille on leimahtanut ankaria ristiriitoja, jotka johtunevat tulehtuneista henkilösuhteista.
Mielestäni PS:n sisäinen ilmapiirin tunkkaisuus ei siis johdu vain vaalien läheisyydestä, vaan kärjistyneistä henkilösuhteista sekä puolueen johdon heikosta arvostelun sietokyvystä ja kenttää kohtaan osoittamasta ylimielisyydestä.
PS:n riveissä toimineet henkilöt ovat esimerkiksi huomauttaneet siitä kuinka vähän puolue panostaa kuntavaaleihin. Vastaavasta kritiikistä on seurauksena ollut monon kuva takapuolessa. PS:tä onkin erotettu viime aikoina varsin paljon henkilöitä. Tätä puolueen johdossa on perusteltu ”rönsyjen” kitkemisellä pois.
Joidenkin haastateltavien mukaan puolueessa vallitsee hyvä veli –verkosto, eikä Soinin sanomisia uskalleta kyseenalaistaa. Puolueessa vallitsee vahva sanelupolitiikka MOT-dokumentin mukaan.
Ihmettelen PS:n johdon perusideologian hämäryyttä. Eikö aatteeseen sisälly Euroopan unionista eroaminen, eurosta luopuminen ja Nato-vastaisuus? Tätä ideologiaa suurin osa riviperussuomalaisista varmaankin kannattaa. Kuitenkaan johtajisto ei allekirjoita edes näitä perusperiaatteita.
Perussuomalaiset onkin rakennettu puoluejohtaja Timo Soinin kuvaksi. Onhan Soini innokas Israelin ystävä ja täten oikea sionisti. Hän on muun muassa todennut, että ei millään muotoa luovu Israelin ystävyydestään, vaikka juutalaisvaltio teurasti Gazan sotien aikoina tuhansia siviilejä, joiden joukossa oli suuri määrä pikkulapsia. Israelilla on muka oikeus puolustautua, totesi Soini. Onko siis Israelin hengenheimolaisuus ujuttautunut perussuomalaisten johtajistoon, heijastuen tiukkapipoisena sanelupolitiikkana ja imperialistien hännystelynä?
Soini on kiitellyt myös Suomen linjaa Ukrainan kriisin hoidossa. Ennen muuta hän ylistää presidentti Sauli Niinistöä. Tässä on kuitenkin ongelma: Suomen poliittinen eliitti maalaa Ukrainan konfliktista yksipuolista kuvaa ja näkee vain Venäjän huonot teot. Soinin ylistämät poliitikot ovat amerikkalais-israelilaisen eliitin orjia. Onko perussuomalaisista tullut siis kokoomuslainen?
Suomen poliittisen eliitin maanpetturuus ylitti kaikki äyräät heidän hyväksyessään isäntämaasopimuksen. Lyhyesti ilmaistuna sopimus tarkoittaa Suomen maa-, vesi- ja ilma-alueiden varauksetonta ja sitovaa luovuttamisesta sotilasliitto Naton jäsenvaltioiden käyttöön mitä tahansa sotilaallisia operaatioita varten.
Natolla on hierarkkinen sotilashallinto esikuntineen, mutta sillä ei ole sotajoukkoja. Tarvittaessa Naton sotavoimat kootaan jäsenvaltioiden sotavoimista, mistä päättävät jäsenvaltiot. Tässäkään suhteessa maamme poliittisen johdon turvautuminen Natoon ei edistä Suomen turvallisuutta lainkaan.
Mikäli Stubbin hallitus pääsee eduskuntavaalien tuloksena jatkamaan, on seurauksena Suomen liittäminen Natoon ”turvallisuustakeineen” ilman kansanäänestystä. Liittymistä perusteltaisiin jo olevalla isäntämaasopimuksella kauttakulkusopimuksineen sekä sillä, että Nato-jäsenyyden hinta on jo maksettu ennakkoon.
Suomeen tarvitaan poliittisia johtajia, jotka uskaltavat julkisesti vaatia EU:sta eroamista, eurosta luopumista, Naton ulkopuolella pysymistä ja isäntämaasopimuksen purkamista.
Markku Juutinen
”Jos Soini ei onnistu vaalitehtävässään, puolue hajoaa ja hän poistuu näyttämöltä.”
Yhtä typerä väite minkä nelosen toimittjakin aikoinaan möläytti -> https://www.youtube.com/watch?v=izV8SetYhsM
Soinin tarkoitus onkin kerätä kriittiset äänet tekemättä yhtään mitään Suomen ja äänestäjiensä hyväksi. Tällainen valeoppositio toiminta on todella myrkyllistä toimintaa. Nyt sionisti Soini jyrää häneen kohdistuneen kritiikin maton alle. Kaikki järkevät lupaukset ennen jytkyä on siis unohdettu.
He ovat syyllisiä Suomen heikentyneeseen puolustuskykyyn!
110 kansanedustajaa ovat heikentäneet voimakkaasti Suomen puolustuskykyä
ja liittäneet Suomen jalkaväkimiinat kieltävään Ottawan sopimukseen.
Koko lista syyllisistä on nähtävissä täältä:
http://suomaliansanomat.blogspot.fi/2012/08/lista-maanpettureista-jotka-tuhosivat.html
Anttila Sirkka-Liisa /kesk (ent. maa ja metsätalousministeri!)
Kiviniemi Mari /kesk (ent. pääministeri!)
Kääriäinen Seppo /kesk (ent.puolustusministeri!)
Tapani Tölli /kesk (ent.kunta ja hallintoministeri!)
Vehviläinen Anu /kesk (ent.liikenneministeri!)
Sipilä Juha /kesk (Keskustan nyk. puh.joht.!) HUOM!!
———————————————————————————————
Backman Jouni /sdp (ent.ympäristöministeri!)
Ihalainen Lauri /sdp (nyk.työministeri!)
Kiuru Krista /sdp (nyk.opetus ja viestintäministeri!)
Lindtman Antti /sdp (SDPn nyk.varapuh.joht.!)
Lipponen Päivi /sdp (ent. pääministerin Paavo Lipposen heila!)
Rajamäki Kari /sdp (ent.sisäasiainministeri!)
Viitanen Pia /sdp (nyk.asunto ja kulttuuriministeri!)
Tuomioja Erkki /sdp (nyk.ulkoministeri!)
———————————————————————————————————
Harkimo Leena /kok (HarryKHL Harkimon ent. heila!)
Holmlund Anne /kok (ent.sisäasiainministeri!)
Kanerva Ilkka /kok (ent.ministeri!)
Katainen Jyrki /kok (ent. pääministeri! nyk. EU varakomissaari!)
Orpo Petteri /kok (nyk.maa ja metsätalousministeri!)
Salolainen Pertti /kok (ent.pääministeri Esko Ahon sijainen ja kokoomuksen ent.puh.joht!)
Sarkomaa Sari /kok (ent.opetusministeri!)
Sasi Kimmo /kok (ent.liikenne ja viestintäministeri!)
Toivakka Lenita /kok (nyk. ulkomaankauppa ja eurooppaministeri!)
Vapaavuori Jan /kok (nyk. elinkeinoministeri!)
Virkkunen Henna /kok (ent. liikenne ja kuntaministeri! nyk. EU parlamentin jäsen!)
Zyskowicz Ben /kok
Stubb Alexander /kok (nyk.pääministeri!)
Liittymällä Ottawan miinakieltosopimukseen päättäjät eivät suinkaan parantaneet maailmanrauhaa, vaan heikensivät sitä madaltamalla hyökkäyskynnystä Suomeen.
Persut vauhkoavat aina netissä päävastustajiensa olevan islam ja ”natsit”. Heille pahin asia maailmassa on antiseitismi, johon taas Ilsam ja natsismi syyllistyvät heidän mukaansa ja että natsismi ja islam ovat heidän mukaansa ”kuin kaksoset”. Perust siis ilmoittavat kansallissosialismin pahimmaksi vihollisekseen ja ilmoittautuvat muutenkin juutalaisiksi ts. nooalaisiksi ja hännystelevät ja nuoleskelevat muutenkin juutalaisia. He ovat ajaneet valtaeliitin asiaa sitä innokkaammin juuri näissä juutalaisasioissa ja sananvapausasioissa.
Siis persut ovat Israelin asialla täysin ja valeoppositio. Persut tulisi julistaa jokaisen oikean opposition päävstustajaksi. Persujen ulosannista jo näemme, että maailman muslimien kanssa tulisi yrittää lähentyä ja vaikkapa toimia sionismia vastaan yhdessä jopa. Perussuomlaiset tulisi paljastaa huijareiksi ja murskata mitättömyydeksi.
Soinin vastaus kysymykseen ”Miten teidän mielestänne raha- ja pankkijärjestelmää pitäisi uudistaa?” -kertoo kaiken.
Timo Soinin vastaus :
”Meillä pitäisi olla erinäköisiä järjestelmiä ja nyt…nyt meillä, mun käsittääkseni on niin suuria taloudellisia intressejä, että kaikki ne henkilöt, jotka uskaltaa tämän nykyisen ajattelun haastaa ovat vaarassa.”
Alkaen kohdasta 2:15
Tuskin kenellekään on enää epäselvää keiden intresseistä hän tuossa puhuu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014040318174675_uu.shtml
”Timo Soinin kuuluisa kirjoitus Wall Street Journalissa ei ole peruspomon omasta kynästä. Hän kertoo laatineensa sen ”merentakaisten ystäviensä kanssa”.
Nämä ystävät myös järjestivät kirjoituksen julkaisemisen.
Samat merentakaiset kuiskaajat olivat kirjoitusporukassa, kun Soini osti ilmoituksen Helsingin Sanomien kannesta.
Soini sanoo ihmettelevänsä itsekin, mistä hänen merentakaiset kaverinsa tietävät kaiken.
– Mutta heillä on sen verran paljon rahaa, että he tietävät. He osaavat finanssiasiat. ”
Siis: Rikkaat amerikkaöiaset finanssimiehet kirjoittaa Soinin suulla tekstejä joiden julkaisun he järjestävät. Jaa Soini ei ole pankkiirien taskussa? Heikko EU kelpaa näille miehille paremmin kuin hyvin, kuten myös Putinille.
Minä en kannata EU:ta oikeastaan ollenkaan. EU on kuitenkin loppujenlopuksi Goldman Sachs- ja NWO-mielisten uusliberalistien ja imperialistien käsissä. EU:n perustuslaki (millä nimellä kutsutaankin) ajaa Suomen perustuslain ylitse, ja keskuspankki päättää rahapolitiikan. Suomi ei ole itsenäinen EU:n alla, kuten ei ollut tsaarin aikanakaan..
Putinin Venäjä ei ole tällä hetkellä suurempi uhka*, vaikka monella suomalaisella ja baltilla on historialliset traumat maata kohtaan (ihan syystäkin, mutta maailma on muuttunut sitten 1945). Heillä on maata vaikka millä mitalla ja haluavat saada taloudelliset siteet vahvoiksi Euroopan kanssa. Jenkki-imperiumin ”strategisille intresseille”ja full spectrum dominance-doktriinille Euroopassa (10 tuhansia sotilasta Saksassa, NATO, CIA sanelee Saksan mediaa jne.) Venäjä saattaa olla ”uhka”, eli kilpailija.
*asia voisi muuttua jos joku ”oligarkki” tai Zhirinovski-Edelstein pääsisi valtaan
Siis Putin on uhka vain muille naapureilleen kuin Suomelle? Ja siis on ivaa, kun juutalaisoligarkit tekee mitä lystäää? Siellähän kaikki on jo paljon estottomampaa. Ihmettelen syvästi etenkin naispuolisen väestön luottamusta Putinin Venäjään.
Ukrainan ja Venäjän konfliktihan on sataprosenttisesti masinoitu konflikti.
Suomen kansallismielisten ei kannata asettua kummankaan konfliktiosapuolen kannalle, koska konflikti on järjestetty ja sen mukaisesti ei vastaa kummankaan kansan halua tai etua.
Kansallismielisten on tuettava molempien maiden aidosti kansallismielisiä.
Konfliktin priimus motor oli Victoria Nuland Nudelman Kagan (juutalaiseen tapaan hän häpeää isänsä ja miehensä juutalaista nimeä ja piiloutuu länsimaisen nimen taakse, juutalainenhan tosiaan häpeää usein isänsä nimeä).
On turha hyökätä venäläisiä tai ukrainalaisia vastaan. He ovat tyypillisen juutalaisjuonittelun uhreja.
Putin on mitä on, mutta suo siellä, vetelä täällä.
Venäjän tai Ukrainan kansat eivät halua tappaa toinen toisiaan, se on aivan vuorenvarma asia ja meidän kansallismielisten on vältettävä provosoitumasta mihinkään suuntaan tässä asiassa.
Toisaalta yksi asia on varma: Nulandin tapaiset kryptojuutalaiset ovat tämänkin takana ja he vuorenvarmasti haluavat tätä konfliktia ja heitä pitää vastustaa. Oikeastaan vain yksi asia onkin aivan varma: Mitä tahansa Nulandin tapaiset ihmiset ajavat, SITÄ pitää vastustaa. HEIDÄN motiivinsa on riidankylvö, kaaos, hajanaisuuden luominen.
Katsokaa heidän jälkeään maailmassa:
Irak – tuhottu.
Libya- tuhottu.
Syyria – tuhottu.
Libanon – tuhottu.
Nyt Euroopassa: Ukraina palaa.
Ja tämä sama narttu on koko ajan kiimassa.
http://www.patriootti.com/kapinallisia-vaan-kenen-asialla/
Kansallisella vastarinnalla oli ihan hyvä juttu näistä kosher nationalisteista.
Ei Ukrainassa nationalismi ole suinkaan mitään kosheria. Koska Putin hyökkää ja haluaa mahdollisimman paljon, on heidän pantava vastaan. Onhan se nyt selvää, että myös Suomessa on puolustauduttava, jos Venäjä hyökkää. Vaikka siis niin Suomi kuin Venäjäkin vat juutalaisvallan alla. Syytä olisi tehdä selvää myös sisäisitä vihollista eli viideensistä kolonnista. Verkkomeiat ja Bäckmanit olisi hiljnettävä ennen sota jo. Mieluiten heti.
Ukrainan nationalistien johtoporukassa on juutalaisia joilla ei pitäisi olla mitään asiaa nationalistiseen toimintaan,Putinistit ja natsittelijat sietäisi joka tapauksessa muiluttaa venäjälle kun siellä on kerran niin ihanaa.
Olet ihan pihalla tuosta Ukrainan konfliktista. USAta johtavat sionistit suunnittelivat sotaa Ukrainassa jo kymmenia vuosia sitten. Ei tuo ”Putin hyökkää” ja ”Putin ampui alas matkustajakoneen” muutu todeksi vaikka toistelisit sitä 1000 kertaa. Tottakai venäläiset puolustavat omiaan maassa kun jenkkisionistien/imperialistien masinoima (hollywood-)”natsien”, islamistien* ja oligarkkien liitto tappaa/uhkaa tappaa venäjänkielisiä Ukrainassa.
”Brzezinski delved into the importance of little known Ukraine by explaining in his 1997 book, “Geopolitical pivots are the states whose importance is derived not from their power and motivation but rather from their sensitive location… which in some cases gives them a special role in either defining access to important areas or in denying resources to a significant player.”
“Ukraine, Azerbaijan, South Korea, Turkey and Iran play the role of critically important geopolitical pivots,” he wrote in The Grand Chessboard, a book viewed by many as a blueprint for US world domination.
Brzezinski wrote that Eurasia is “the chessboard on which the struggle for global primacy continues to be played,” and that “it is imperative that no Eurasian challenger emerges, capable of dominating Eurasia and thus also of challenging America.”
Understanding Brzezinski’s long-term view of Ukraine makes it easier to comprehend why the US has given $5 billion to Ukraine since 1991, and why today it is hyper-concerned about having Ukraine remain in its sphere of influence.”
http://www.strategic-culture.org/news/2014/03/16/brzezinski-mapped-out-the-battle-for-ukraine-in-1997.html
*tsetseejä sun muita
PS ja Soini eivät ole täydellisiä. PS on kuitenkin paras yli 10% puolueista. Kuten tiedetään, hyvin harva äänestää pienpuolueita. Tämä dynamiikka on syytä ymmärtää, vaikka se turhauttaisikin.
Puheet Putinisteista ovat naurettavia. Olen seurannut paljonkin eri keskustelupalstoja ja kirjoituksia, enkä ole törmännyt yhteenkään aitoon Putinistiin. Mutta paljon niitä, jotka näkevät Putinisteja jokapuolella. Yleensä nämä vänkääjät eivät ymmärrä Venäjän politiikasta mitään. Venäjän politiikka ei ole ainoastaan Putinin politiikkaa.
Kuitenkin heidän itkuaan globaaleista Zionisteista ja ilkeistä Juutalaisista pitäisi ymmärtää. Kannattaisi katsoa peiliin ja laajentaa näkemyksiään. Tahallista äärivasen ja äärioikea asetelman luontia. Jos jotkut ovat siellä aidosti, niin onnea vaan. Tuollainen ei edistä kuin kaaosta.
Onneksi täällä on järkevään ajatteluun pystyviäkin.
Ja tas yksi, joka mainostaa niin Putinia kuin persujakin. Äänet laskee Goldmann-Sachs, joten on ihan sama, mitä äänestät. Kannattaikuiienkii muoostaa okeanlainen pienpuoluu ja kannattaa sitä. On järjetöntä valita jokin suuri puoue vain siksi, että sie on mahdlisuuksia mennä läpi. Samaa järjettömyyttä on tehdä kompromiseja ja myönnytyksiä tai valita ”parasta mahdlista saatavilla olevaa”. Kummallista myös, jos vaaka kallistuu Suomen juutalaisimpaan puolueeseen tällöin.
Jos pienpuolueiden menestys sallittaisiin, totta kai ne kasvaisivat äkkiä eli jos äänet laskettaisiin rehellisesti.
Ei tuleyritää valiat aina jotain konfliktin osapuolta ja mainostaa sitten sit ja hokea sen propagandaa. Ei myöskään roikkua puolueesa vain siksi, et kun nyt ei muutakaan ole. Tällöinhän juuri on äänet kalastettu viholliselle jollain täkyllä. Täonsairaademokraattisen järjestelmän ssäällä syntynyttä ihmeellistä logiikkaa. Vastaavaa hulluutta on vaieta sioista tai vesittää sanomaa, kun ”enemmistön äänestäjistä mielestä kunnon esitys olisi liian radikaalia”. Joku ihmeen vaalimatematiikka tässäkin ja siis velä hirveän lyhyen aikavälin ajattelua. Pitkäjänteisellä työllä voisi saaada rehellisyydellä ja avoimuudella sanomaansa kuuluviin ja takuulla kannatustakin olisi, ku viesti menisi perille.
Voihan tietenkin olla, ettenemmistö ei ajattele koskaan tarpeeksi eikä piittaa ennen kuin ehkä suuressa kriisissä ja silloinkin hyökkää väärien profeettojen aatteiden sokaisemana ”natsien” kimppuun. Sitaisti kaikki on turhaa, koska siis äänet lasketaan väärin. Ei ole mutaa keinokuin vallankumous. Kanslaisaktvismin lisäksi
Mutta miksi kukaan ei ole tästä ääntenlaskun manipuloinnista avautunut missään ?
Esim. joku Tieto Oy:ltä irtisanottu tai kuka tahansa joka tietää tästä ääntenlaskun manipuloinnista Suomen vaaleissa voisi avautua.
Esim. netissä oli 2011 myös varjovaalit, jotka antoivat aivan eri tuloksen mitä viralliset eduskuntavaalit. Toki tuossa äänesti vain nettikansaa.
https://travellerism.wordpress.com/2011/04/05/varjovaalit-paljastivat-hurjia-asioita/
Mutta, eipä siinä mitään, jos kansa kerran haluaa kurimuksen, sitä saa mitä tilaa.
https://tyhmyri.wordpress.com/2014/10/04/suomalaisten-palkkoja-leikattava-ja-tyottomyytta-lisattava-tassako-kokoomuksen-uusi-vaaliteema/
Vaalitulos voi olla siis myös täysin totta.
Ehkä se vaan on niin mukavaa rimpuilla pankkiirien ja perkeleen vallassa ? Mikä siinä oikein kiehtoo ? Masokismiako ?
Ihmisen ajattelu (se ”oma” tahto) on jo valmiiksi juutalaista perisynnin takia. Koska aidosta kristinuskosta (uskosta Jeesuksen sijaisovitukseen) luovuttu. Siksi tämä ”kansan vallan” tulos on mitä on. On hyvin loogista, että näin vääjämättömästi käy. Kun kansan sydän on perkeleen vallassa –> kansa valta on silloin perkeleen valtaa.
“Ja sinä pelastat nöyrän kansan, mutta sinun silmäsi ovat ylpeitä vastaan, sinä alennat heidät” (2. Sam. 22:28)
”Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan. Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa” (Snl. 1:24-32);
Osuu ja uppoaa.
En mainosta mitään. Tarkoitukseni oli tuoda keskusteluun muutakin kuin mustaa ja valkoista. Olen pitkälti samaa mieltä monista asioista. Ihmisten tulisi todellakin herätä ja nähdä mihin tämä nykyinen meno johtaa. Moneltakin kannalta.
Onnetonta, jos siihen tarvitaan aallonpohja tai kovempia keinoja kuin äänestäminen.
”Ja tas yksi, joka mainostaa niin Putinia kuin persujakin.”
Miksi ei saisi mainostaa Putinia (persuista en tiedä, hieman mädältä vaikuttaa..) ? Ihan terve vastavoima konservatiivinen Venäjä on USAn liberaali-sionistiselle maailmanimperiumille. Jos et voi tukea ketään joka ei ole täysin jonkin kansallissosialistisen dogmasi täyttävä, saanet odottaa maailman loppuun asti. Sellaista johtajaa ei Euroopasta taida löytyä, joku väh.puolue kuten Kreikan Golden Dawn ehkä, mutta hehän ovat putinisteja©.
Valkoiset (ortodoksi)nationalistit jenkeissäkin tukevat moninapaista vaihtoehtoista maailmanjärjestystä.
http://www.tradyouth.org/2015/02/growling-bear-hidden-dragon-russia-and-chinas-21st-century-fascism/
No mieluummin odotan kuin alan tukemaan juutalaishuijausta tai itse Saatanaa.
soinihan on mainostanut avoimesti kuinka hän on israelin ystävä. Ei israelin kanssa kannata kaveerata, se kaveruus suhde kestää tasan niin kauan, kuin israel tarvitsee sinua.
Mielenkiintoisia asioita on tapahtunut äskettäin.
Ensinnäkin, nyt tiedämme, että SOMALIT ovat raiskanneet joukolla kaksi suomalaisnaista viimeisen kuukauden aikana: toinen joukolla Viking Line-lautalla, jota kutsunkin nykyään ”Rape Linja”. Eli rape vaan. Jos haluaa pois tuosta kategoriasta niin on hyvä ja ei ota RAISKAAVIA SOMALEJA laivaan.
Eikö ole kumma, että HEIDÄN KUVIAAN JA NIMIÄÄN EI JULKAISTA Helsingin Sionistissa (HS), mutta annas olla, jos joku kansallismielinen sanoo poikkipuolisen sanan juutalaisista niin kaikki voidaan julkaista ja vaino päälle.
Eli elämme jo juutalaisten luomassa kulttuurimarxistisessa helvetissä, jossa meidän tyttäriemme, vaimojemme ja äitiemme pitää pelätä. Heidän pitää pelätä ja varoa, koska SOMALIT uhkaavat heitä.
Sanonkin tämän suoraan:
Ollaan jo tilanteessa, jossa Hitlerin Saksa olisi PALJON TURVALLISEMPI kaikille suomalaisille verrattuna tähän multikultigehennaan.
Jokaiselta suomalaiselta äidiltä on kysyttävä:
Haluatko, että tyttäresi joutuu kasvamaan aikuiseksi maassa, jossa hän ei enää uskalla kulkea yksin illalla? Myymmekö lastemme turvallisuuden joidenkin idioottien kyhäämän illuusion takia?
Minä sanon: JO RIITTÄÄ!
Ei enää yhtäkään naista tai tyttöä somalien alttarille. EI YHTÄKÄÄN.
Ymmärtäisit nyt edes sen että NE KULTTUURIMARXISTIT OVAT ISRAELIN VIHOLLISIA.
Kaikki vasemmistolaiset Karl Marxin jälkeiset tuotokset ovat ISRAELIN JA SIONISMIN vihollisia.
Ei se että joku on juutalainen automaattisesti tarkoita että hän on Israelin puolella, esim. Karl Marx oli ateisti juutalainen ja Israelin Vihaaja ja Jumalan kieltäjä.
On melko huvittavaa että maailmanhallituksen luulllaan olevan ’sionistinen” vaikka se on kaikkea muuta.
Se että tajuaisitte mikä on synagogan ja ”saatanan synagogan” ero olisi jo jotain. Mutta taitaa olla turha toivo kun Natzi eivät koskaan ole omanneet ajattelun lahjoja, paitsi kaasukammioita suunnitellessaan.
Minäkin olen Israelin puolella mutta
OLEN VASTAAN VIHOLLISTA NIMELTÄ ’Saatanan synagoga* ,
joka on Illuminaattien ja vapaamuurarien ja Antikristuksen toimintaa, jota täällä virheellisesti nimitetään ”sionismiksi”
ei se ole Sionismia!
SION tarkoittaa ZION HERRAN JUMALAN Valittua Kansaa, Israelia.
HERRA JEESUS KRISTUS TULEE LAITTAMAAN ASIAT JÄRJESTYKSEEN KUN HÄN PALAA TUOMITSEMAAN ELÄVIÄ JA KUOLLEITA! JEESUS KRISTUS ON HERRA JA JUUTALAISTEN KUNINGAS! Hän on Minun KUNINKAANI JA HÄN NUJERTAA VIHOLLISEN SAATANAN VOIMAT, JA HALLITSEE TULEVAISUUDESSA ISRAELISSA KUNINKAANA.
HALLELUYAH!
http://www.youtube.com/watch?v=kF_heQkHPLo
MARANATHA YAHUSHUA HAMASHIACH !
Ai pöpilässäkin on nykyisin netti. Israel on marxilaisten juutalaisten perustama. Kommunismin ja sionismin isä oli Moses Hess. Jos nyt edes olet aito. Näytät vain roolimallia tietyntyyppisille hulluille.
Hiitlerin Saksa on kaikkina aikoina ollut Suomea turvallisempi paikka. Myös niille mustille, jotka Ranska oli tuonut Reinille ja jotka jäivät Saksan puolelle sotien välisenä aikana.
Valmistautukaa, te kaikki oikeamieliset, liukukaa kuin pingviinit…
Ragnarökissä lepää toivomme.
Vaalit on täyttä kusetusta vuodesta toiseen..tieto oyj laskee äänet ja sama paskasakki jatkaa touhuaan….vaalit on jo järjestetty ajat sitten ja paikat jaettu sopiville henkilöille..ns hyödyllisille idiooteille..nykyinen pressaksi itseään kutsuva rotta sai palkinnoksi pressan paikan palveluksistaan eu ja usan eliitille.rehellisillä vaaleilla tuo rotta ei olisi voittanut,,samoin eduskunnassa olevat loiset..
Helsingin Sionisti (HS) kumartaa taas tänään polvillaan multikultialttaria.
Lehdessä on artikkeli, jonka mukaan Tapanilan asukkaille somalinuorten paikallisen tytön joukkoraiskaus ”ei aiheuta turvattomuuden tunnetta” ja ”se olisi voinut tapahtua ihan missä tahansa”.
Kaikki on siis kunnossa ja lasten vanhemmat voivat huoletta lähettää tyttärensä yksin maailman rientoihin.
Tässä näemme juutalaismedian kaikessa alastomuudessaan.
Tämän median takana on kauniin ulkokuoren takana ihmisraunio, joka yrittää suojella pahaa ja peittää pahan teot. Tämä ihmisraunio on valmis uhraamaan meidän lapsemme alttarille, josta jo nyt valuu verta, kärsimystä ja tuskaa. Meidän pitää reippain mielin lähettää lapsemme teuraaksi multikultin alttarille ja jos rohkenet olla eri mieltä, jos rohkenet haluat suojella lastasi, olet paha, olet rasisti.
Otetaanpa toisenlainen tarina.
Oletetaan tällaiset uutiset viimeiseltä parilta kuukaudelta:
”Juutalaisnainen raiskattiin Viking Line-aluksella”.
Ja:
”Juutalaisnuori joukkoraiskattiin Tapanilassa.”
Mitä luulette?
Olisiko Helsingin Sionisti yhtä cool?
Olisiko kaikki peitetty ja sanottu vain, että ”tämä ei ole aiheuttanut turvattomuuden tunnetta” ja ”sehän olisi voinut tapahtua missä tahansa”.
Ehei! Nyt olisivat kaikki televisiokanavat, kaikki radiokanavat ja kaikki mediat täynnä järkyttyneitä kansalaisia, jotka olisivat huolissaan ”valtavasta antisemitismistä ja antisemitismin hyökyaallosta” jne. jne.
Ruben Stiller saisi puoli päivää televisioaikaa. Niinistö olisi kipa päässä pyytämässä anteeksi kaikilta juutalaisilta. Muutama Kansallisen Vastarinnan jäsen olisi raastettu kotoaan ammuttavaksi aamunkoitteessa. Räsänen lahjoittaisi 500 miljoonaa juutalaisten kodinturvajoukkojen aseistamisen. Jokaiselle juutalaisnuorelle palkattaisiin aseistettu vartija valtion puolesta. Jne. jne.
Meidän lapsemme ovat kollateraalista vahinkoa. Sitä ei vielä tohdita sanoa, mutta se on jo kielenpäässä.
Meidän lapsemme varmaankin ansaitsivat sen. Meidän naisemme, tyttäremme, vaimomme, äitimme, eivät ole ”hyviä ihmisiä”. He käyttätyvät jotenkin sopimattomasti. He eivät heti alistu siihen, että heitä pitääkin voida hyväksikäyttää. Heitä kuuluukin hyväksikäyttää.
Sanokaa minun sanoneen. Se aika, jolloin noin sanotaan, on jo lähellä. Tavalla tai toisella.
Mutta jos uhri on juutalainen. Se on antisemitismiä. Siitä pitää rangaista kuolemalla.
Johan noin on sanottu jo vaikkakuinka kauan. Englantilainen upseeri sanoi noin saksalaisnaisista, kun hänen alaisensa olivat raiskanneet saksalaisia. ”Ehkä he ansaitsivat sen”. Englantihan oli juutalaisvaltio ja siksi se kohteli maailman ainoita ei-vapaamuurareita ja ei-noolaisia ei-juutalaisen valtakunnan viranomaisia ja päättäjiä alusta lähtien kuin rikollisia. Nykyisin kaikki trollit huutavat aina täyttä kurkkua, että saksalaiset ansaitsivat kaikki kärsimyksensä sota-aikana. Trollit ovat juutalaisia, nooalaisia tai tieitämättään juutalaistena sialla olevia komukoita tms. Vain juutalaiset merkitsevät. Kantaväestö on systeemin vihollinen ja siksi heidän kaltoin kohtelustaan ei seuraa juuri minkäöänlaisia rangaistuksia. Vaikka mamuja hyysätään, hekin ovat vain väline.
Täsmälleen näin.
Jos juutalaiselle joku sanoo ”pahasti” niin se on antisemitismiä. Mutta jos meidän tyttäriämme raiskataan, se on vain ”yksittäistapaus”.
Mutta minä itse asiassa näen jo oikean, aidon vastarinnan muodostumisen.
Nyt pitää hyökätä, kyseenalaistaa.
Lapset, tyttäret, pojat, äidit, isät. Nämä ovat avainsanoja.
Kuka äiti haluaa, että joukko somaleja raiskaa hänen tyttärensä? Kuka isä?
On tartuttava tunteisiin, perimmäisiin vaistoihin.
Meitä johtaa eliitti, joka haluaa tuhota meidät. Se ei välitä meidän lapsistamme, se välittää vain muukalaisista.
Ja vaikka somali on käsikassara, somali ei ole ongelma. Ongelma on somaleja maahan haluava juutalainen. Juutalainen vaatii meille tätä. Juutalaisjärjestöt ovat etulinjassa muuttamassa valkoisia maita monikulttuurihelveteiksi, joissa tyttö ei uskalla kulkea iltaisin ulkona.
Somalit eivät ole minkäänlainen ongelma, jos maassa vain halutaan noudattaa järjestystä ja maa saadaan tehdä turvalliseksi.
Juutalainen huutaa ammusta iltaan turvallisuutta Israelissa.
Oletteko kuulleet YHDENKÄÄN JUUTALAISEN vaativan turvallisuutta meidän tyttärillemme?
Ei, ettekä kuule, sillä juutalainen ei välitä meidän lapsistamme.
Koko maailma on nykyään ylös alaisin, pahasta on tehty hyvää ja hyvästä pahaa, tärkeimmäksi ihmiskunnalle ovat tulleet turhuudet ja alimmainen on nostettu ylimmäiseksi, omasta itsekkyydestä lähtevät teot ovat tärkeimmät kaikista, lähimmäiset ovat unohdettu oman hetkellisen voitontavoittelun takia. Näin se maailma menee päin helvettiä vaikka asiat voisivat olla aivan toisin, vapaata tahtoa voi käyttää myös hyvään, ei sitä ole pakko käyttää pahaan, miten me vapaata tahtoa käytämme niin sen mukainen on myös maailma. Siionistien tehtävä on juuri kääntää kaikki päälaelleen, hyvästä tulee pahaa ja pahasta hyvää, mutta ei meidän ole pakko seurata tätä tuhon tietä vaan voimme valita toisin. Käyttäkäämme vapaata tahtoa totuuteen ja hyvyyteen ja vastustakaamme vääryyttä ja pahuutta. Jumalallisia Lakeja noudattamalle vastustamme siionistien maailmanvaltaa ja teemme maailmasta paremman paikan, koska niitä Lakeja siionistit eivät voi sietää vaan yrittävät ne kaikin keinoin tuhota, mutta se ei heiltä tule ikinä onnistumaan.
Niin kaikki muuttui, mullin-mallin mennen, nyt huippu on, mik´ alho ennen. Myös tähän nojaa oikean ne opin, ett´ ylimmäksi muuttuu alimmainen. Näät meil´ ol´ orjuus kuuman luolakopin, nyt vapaan ilman valta kukkurainen; salaisuus avoin visuun kätköön jää, sen myöhään vasta kansat käsittää.
Goethen Faust
Useat entiset perussuomalaiset ovat siirtyneet ipu:n listoille..
Ipu vaatii eurosta ja eusta eroamista, omaa valuuttaa, natosta irti pysymistä ja isäntämaasopimuksen purkamista.
Hyvä ipu!
Eka: Ovat putinisteja™, ellen väärin muista. (itse asiassa taisin äänestää heitä tai Muutosta viimeksi)
Vähän taas kevennystä. 🙂
Iltapäivällä harrastin taas tarkkuusammuntaa pistoolilla. Käytän maalitauluja, joissa on kike-merkkinen maalitaulu. Enpä muista, mistä tuli noita hankittua. Osuu kuitenkin hyvin, ihan keskelle.
Sitten otin nokoset sohvalla ja näin taas, varmaankin liian raskaan lounaan johdosta, oikean painajaisen:
”Unessa maailma oli vinksahtanut raiteiltaan. Kaikki elivät Käänteismaalimassa.
Se oli kauheaa.
Kuvitelkaa: Maamme johtajat ajoivat meidän, suomalaisten, asiaa. Käsittämätöntä!
Uni oli aivan merkillinen, suorastaan picassomainen absurdisuudessaan. Esimerkiksi rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat saatettiin Euroopan etelärajalle ja annettiin kumivene ja sanottiin: Bon voyage! Ja kyytipojaksi ammuttiin veteen sarja ja naurettiin päälle… Aivan kauheata…
Kiuvitelkaa tätäkin kauheutta siinä unessa: Katumme olivat turvallisia. Edellisen viidenkymmenenen vuoden aikana yksikään somaliporukka ei ollut raiskannut yhtäkään tytärtämme! Hirveä maailma, eikö? Itse asiassa siinä unessa oli se merkillinen yksityiskohta, että maassamme ei ollut yhtään somalia. Ihmeellistä! Vain unessa voikin olla näin…
Ja vielä yksi asia.
Siinä unessa kaikki juutalaiset olivat fyysisen työn tekijöitä. Tämä oli se kauhistuksen kauhistus, oikea perisyntien perisynti.
Mutta niin siinä unessa oli. Juutalaiset plankkasivat kenkiä asemilla, puhdistivat liikennevaloissa tuulilaseja kolikon toivossa… Hiki otsalla… Köyhinä… Oikea Danten keskimmäinen piiri…
Ja hei, FED:in johdossa ei ollut juutalaista. Pyhäinhäväistys!”
Ja sitten heräsin ja uutisissa oli uusin joukkoraiskausuutinen ja FED:in juutalaisjohtaja puhui jostakin elvytyksestä ja tiesin, että kaikki olikin hyvin.
Huh huh… 🙂
Arvoisa Markku Juutinen,
Kiitoksia kirjoituksesta, nythän Suomen kohtalokysymyksiä ratkotaan.
Kommentoin alla kirjoituksesi tarkkoja havaintoja, mutta myös epätarkkuuksia ja myös täysin tuulesta heitettyjä heittoja.
”Eduskuntavaalit lähestyvät. Vaalien lähestyminen aiheuttaa puolueiden sisäistä kärhämää, joka heijastuu osittain hallituspaikkoihin johtuvasta kilpailusta. Sisäiset ristiriidat näyttämät korostuvan ennen muuta perussuomalaisten (PS) riveissä.”
Tämä ei pidä paikkansa. PS on hyvin yhtenenäinen puolue. Miksi et kirjoita tässä yhteydessä IPU:sta, joka viime metreillä mm. eväsi heidän mahdollisen ääniharavan eli Susanna Kaukisen ehdokkuuden?
”Ilmeisesti näiden ongelmien esille ponnahtaminen johtuu PS:n nuoruudesta ja siten kokemuksen puutteesta.”
Tarkkuutta historiaan. Ensin oli Suomen Pientalonpoikien Puolue (SPP), jonka perustava kokous pidettiin wikipedian mukaan Pieksämäellä 9. helmikuuta 1959. SPP kasvoi SMP:ksi (Suomen Maaseudun Puolue), ja sai vuoden 1970 eduskuntavaaleissa 18 kansanedustajaa.
Tästä alkoi vapaamuurareiden (seteliselkärankaiset) valtaus, ja edustajia saatiin ostettua ulos. Perustivat: SKYP:in (Suomen kansan yhtenäisyyden puolue). SMP pyrittiin siis hajoittamaan sisältä käsin. 2011 vaaleihin tämä hajoitus yritettiin tehdä Muutos 2011:sta voimin, ei onnistunut.
Kannattaa huomioida: Keskustaa, SDP:tä ja Kokoomusta ei tarvitse hajoittaa, sillä heitä johtavat vapaamuurarit.
”Onko sitten perussuomalaisista hallitukseen vai ajautuvatko he oppositioon?”
Tämä riippuu tietenkin äänestäjistä: PS on ainut Kokoomuksen (lupasivat toimia Suomen kansaa vastaan ja ovat pitäneet lupauksensa) kanssa, joka on pitänyt vaalilupauksensa: äänestys homoliitoista, äänestys pakkoruotsista, sote-torppaus jne.
Ja tietenkin: vapaamuurarit pystyvät manipuloimaan äänestystulosta. Miksi lyijykynällä merkitään äänestysnumero, kuka kirjoittaa talokaupan allekirjoituksen lyijykynällä? Äänestystuloksen muokkaus ei saa olla liian räikeä, korkeampi kuin 3-5 %, räikeämmästä jää kiinni. Eikö Tieto laske tulokset? Eikö Goldman Sachs ole osakkaana Tiedossa?
”Mikäli Timo Soini kykenee johtamaan vaalit hyvin, silloin puolueen sisällä ryhmityttäisiin puheenjohtajan taakse. Jos Soini ei onnistu vaalitehtävässään, puolue hajoaa ja hän poistuu näyttämöltä.”
Harrastelijamainen heitto. Sillä ilmeisesti jokin tarkoitusperä?
”Perussuomalaisten puolueessa kuohuu.”
Ei kuohu. ”Kohukirjan” on kirjoittanut käsittääkseni rikoksista tuomittu. Katso ylempää kohta: SKYP.
”Mielestäni PS:n sisäinen ilmapiirin tunkkaisuus ei siis johdu vain vaalien läheisyydestä, vaan kärjistyneistä henkilösuhteista sekä puolueen johdon heikosta arvostelun sietokyvystä ja kenttää kohtaan osoittamasta ylimielisyydestä.”
Eikö tämä täytä panettelun määrän?
”Ihmettelen PS:n johdon perusideologian hämäryyttä.”
Lue vaikka Veikko Vennamon Kulissien takaa. Avartaa varmasti ajatusta. Hänhän oli edesauttamassa, että 1945 jälkeen ei syntynyt uutta sisällissotaa. Tämä tapahtui hänen uutteran työnsä evakkojen kotiuttajana kautta. Suuret puolueet vastustivat tätä.
Veikko Vennamo ei ollut vapaamuurari, hänen poikansa ilmeisesti on. Ehkä siksi ei enää SMP, vaan PS. Ehkä sisäisestä hajoituksesta, omien päälle kusemisesta ja seteliselkärankaisuudesta on opittu?
”Eikö aatteeseen sisälly Euroopan unionista eroaminen, eurosta luopuminen ja Nato-vastaisuus?”
Timo Soini on aina ajanut noita asioita. Politiikka on politiikkaa: ei urheilua, ei uskontoa ja ei businesta.
”Perussuomalaiset onkin rakennettu puoluejohtaja Timo Soinin kuvaksi.”
Valehtelet tai et tiedä mistä puhut.
”Onhan Soini innokas Israelin ystävä ja täten oikea sionisti.”
Suomen on tärkeää pienenä maana olla diplomaattinen ja mahdollisimman itsenäinen. Itseä ei kannata motittaa. On eri asia sanoa jotain yksityishenkilönä kuin valtiomiehenä – tämän kaikki tietävät.
Jos Suomi ajaa Suomen agendaa, automaattisesti vieraiden ajattelutapojen tai valtioiden edustus Suomen päätöksenteossa vähenee. Eikö näin taistella tällaisia voimia vastaan parhaalla mahdollisella tavalla maana, jolla on EU-maista pisin raja Venäjän kanssa.
Väyrystä mukaillen: tämä raja ei koskaan häviä, ehkä liikkuu.
”Soini on kiitellyt myös Suomen linjaa Ukrainan kriisin hoidossa. Ennen muuta hän ylistää presidentti Sauli Niinistöä. Tässä on kuitenkin ongelma: Suomen poliittinen eliitti maalaa Ukrainan konfliktista yksipuolista kuvaa ja näkee vain Venäjän huonot teot.”
Asia ei ole niin mustavalkoinen. Olet osittain tässä myös oikeassa: PS on parempi sisä- kuin ulkopolitiikassa.
”Suomen poliittisen eliitin maanpetturuus ylitti kaikki äyräät heidän hyväksyessään isäntämaasopimuksen.”
PS ei ole tehnyt tätä.
”Tässäkään suhteessa maamme poliittisen johdon turvautuminen Natoon ei edistä Suomen turvallisuutta lainkaan. Mikäli Stubbin hallitus pääsee eduskuntavaalien tuloksena jatkamaan, on seurauksena Suomen liittäminen Natoon ”turvallisuustakeineen” ilman kansanäänestystä. Liittymistä perusteltaisiin jo olevalla isäntämaasopimuksella kauttakulkusopimuksineen sekä sillä, että Nato-jäsenyyden hinta on jo maksettu ennakkoon.”
Siksi onkin tärkeää vaalitulos, ja kaiken Suomessa tällä hetkellä villitsevän selkärangattomuuden ja petoksen esiin tuonti. Suomi tarvitsee nyt isänmaallisia miehiä ja naisia.
”Suomeen tarvitaan poliittisia johtajia, jotka uskaltavat julkisesti vaatia EU:sta eroamista, eurosta luopumista, Naton ulkopuolella pysymistä ja isäntämaasopimuksen purkamista.”
Ei välttämättä julkisesti vaatia (tyhmä ei kannata olla; toki saa olla, mutta silloin: ei tulosta), vaan toteuttaa se käytännössä (kymmenen vuoden sisällä).
Täältä löytyy ameriikkalainen kansanpuolue,heillä on täysin erillainen ja rehellinen linja mitä ei voi sanoa kansanpetturi soinista,soini joka potki pois ne oikeat perussuomalaiset/paatriotit Ps riveistä.
http://american3rdposition.com/?p=13661
linkistä pääsee suoraan lukemaan uutista jossa victor orban toteaa muutamat sanat multikulttuurista..
“We let go of the delusion of multiculturalism before it turned Hungary into a refugee camp”
Hän jatkaa..
Orbán presents a very different vision, one denouncing neoliberalism, vaunting national sovereignty, calling for higher fertility, and, most importantly, rejecting multiculturalism and embracing “biological survival and continuance.” He wants what he calls a “civic Hungary,”
Maansa myynneet kansanpetturit voisivat aloittaa valkoisenväestön harventamisen näyttämällä omaa esimerkkiä ja vetämäällä ihtensä hirteen turun torilla…
Olen lukenut unkarilaisnationalistien kritisoivan Orbania samanlaisesta populismista mistä Soinia kritisoidaan. Tarinan mukaan Orban on olevinaan konservatiivinen sitä ja tätä julkisissa puheissaan, samalla kun hän estää Jobbik nationalisti-puolueen nousua. Unkari taitaa olla sekä NATOssa että EUssa, en tiedä mitä Orban oikeasti on saanut aikaan.
esim.
http://jobbik.com/viktor_orban_must_not_remain_the_prime_minister_of_hungary_this_way
Orban on kai juutalainen. Kriminalisoi ainakin hiljattain holokaustin epäilemisen.
Maukka: ”Täältä löytyy ameriikkalainen kansanpuolue…”
Eli jenkkien IPU?
_________________________________
Arto Lauri 103. GIC
—————————————
Arto Lauri 102. Burn-up in the limit
——–
——————————————-
1003 SUPERRASKAAT.(Spallaatioista)
02.07.2009. Minulla on varsin pelkistetty kysymys, johon haluaisin arvoisensa vastauksen. Uraani 235 on neutronien ja protonien suhde mm. Pekka Jauhon kirjojen mukaan 1,55. Kun taas haljenneessa uraanissa olevissa kahdessa palladiumissa neutronien N/Z kerroin on enää 1,3. Näin halkeaminen tuottaa n. 23kpl ylimääräistä neutronia.
Jokaisessa uraanin halkeamisessa kerrotaan silti ”virallisesti” vapautuvan vain 2,5neutronia. Kysynkin enemmän kuin hämmästyneenä sitä miten tämä muodostuva n.900% virhe on mahdollinen? Koska 200MeV hajoamisenergiassakaan ei voi kadota kuin puolen neutronin massainen sidosenergiamäärä. Luvin myös, että 1950-luvuilla julkaistuissa tietosanakirjoissa mm. ko. prosessissa kerrottiin vapautuvan kaksin verroin erittäin epämääräisesti laskettavissa olevia neutroneja. Joten hämmentävän epämääräisestä asiasta kaikkineen on kyse?
Minne mielestäsi tuo 10-kertaa laskettua suurempi neutronivuo ajautuu sadoista reaktoreistamme vapautuessaan huomaamatta ympäristöön?
———-
Sent: Friday, July 03, 2009 2:24 PM Subject: Re: Spallaatioteoriakysymys.
Hei,
Tällaisen kysymyksen kanssa kannattaa kääntyä ydinfyysikon puoleen!
terv. Kari Enqvist
…………
Arto hei.
*Hetkinen?. . .
*Kysyin ymmärtääkseni maamme huippuluokan professorilta käytännössä Nobel-luokan asiasta aiheesta, jonka pitäisi olla ihan läpihuutojuttu edustamassasi oppitasossa? . .Anteeksi NYT pitää vetää henkeä. . .Eli aiheeni on NIIN mykistävä löydös, ettet osaa/uskalla siitä kissaa sanoa?. . .Huikeeta kerrassaan.
*Tällaisen edessä täytyy sanoa, etten EDES hämmästy! Niinä 3 vuosikymmeninä, jotka olen kvanttiydinfysiikan sisäpiiriläisenä oppimiseen viettänyt tällainen reaktio oli suorastaan odotetavissa. Ydinala kun on aina ollut niin täynnä salattuja kupruja, ettei siinä sivussa tällaisen kivijalan murtuminen tuuleen ole uutta. Miten i h m e e s s ä joku tällainen 900% virhehuijauksen on maailman kvanttiydinfysiikan parhaimmistoprofessuurit kyennyt ohittamaan tuosta vaan 60v<?
Ette ole betahajoamisesta kuulleet ?
Sattuneesta syystä fissiotuotteilla tapaa olla liikaa neutroneja, ja niistä päästään eroon betahajoamisella, jossa neutronista tulee protoni, elektroni ja antineutriino. ’Alkupään’ fissiotuotteet ovat hyvin epästabiileja eli niillä on lyhyt puoliintumisaika, joten fissiotuotteissa on betahajoamisen seurauksena aika pian paljon vähemmän neutroneja kuin ne tuottaneessa uraanissa ennen ketjureaktiota.
Ja sitten odotellaan, josko joku rupeaa osoittamaan betahajoamista fysikaaliseksi mahdottomuudeksi tai keksimään jotain vielä hullumpaa ..
En tiedä kenelle artopaananen osoitti Arto Laurin linkin?
Itse en puolla ydinvoimaa. Ystäväni (ukrainalainen) kuoli Tsernobylissä; kymmenen vuotta altistumisesta.
Arto Lauri ei muuta tee kuin paskaa puhuu. Kuitenkaan ei silti vaikuta oikeasti mielisairaalta eli on jokin omituinen höpöttäjä syystä tai toisesta.
maahanmuuton ihannuuta tyttö vedetään bussipysäkiltä puskan taakse ja raiskataan…
http://dailykenn.blogspot.fi/2015/03/caught-on-video-muslim-drags-girl-from.html
toisessa videossa negroidi hyökkää vaaleaihoisen tytön kimppuun ja hakkaa hänet ja samalla pahoinpitelee pienen pojan joka yrittää suojella siskoansa….
http://dailykenn.blogspot.fi/2015/03/white-girl-beaten-on-indianapolis.html
Muistakaa äänestäessänne että soinit ja kokoomus ja kd,ynnä keskusta haluavat teidän lapsillenne ja lapsenlapsillenne samanlaista kohtelua kun nämä videot todistavat muualta maailmasta,,myös suomessa tapahtuu juuri tänä päivänä rankaisematonta rasismia vaaleaihoisia kanta suomalaisia kohtaan maahanmuuttajien toimesta,raiskauksista puhumattakaan,,,
milloin perkele riittää.
selventävä video(rautalangasta väännetty) kuinka kukaan ei voi auttaa ketään ihmistä maahanmuutolla jos perimmäinen tarkoitus on inhimillisyys ja toisten auttaminen….
http://mitavittua.fi/2015/03/tutkija-kertoo-maahanmuutosta-erittain-selvasti-video/
Todellinen syy, miksi maanpetturi-vallanpitäjät erityisesti Euroopassa koettavat kiihdyttää varsinkin värillisten invaasiota maahansa: http://tappis.0catch.com/Kalergi_suunnitelma_eurooppalaisten_tuhoamiseksi.htm
Koska rikollisilla vallanpitäjillä on myös valtamedia eli propagandamedia kontrollissaan, he ovat jatkuvalla aivopesu-rummutuksellaan onnistuneet saamaan avukseen huomattavan joukon hyödyllisiä idiootteja sahaamaan oksaa oman kansallivaltionsa ja kansansa alta muukalaistulvan edistämisellä.
Meidän vallanpitäjiemme Yle-propaganda-koneen taukoamattomasta monikulttuuri-propagandasta on ansiokkaasti raportoinut Ylewatch-blogisti. Vallanpitäjämmehän ovat asettaneet bilderbergit Jääskeläisen
ja Kivisen johtamaan Ylen aivopesutoimintaa.
Myös blogien kirjoittamisessa kannattaisi yrittää noudattaa yhtä journalismin perusperiaatetta. Pidättäydy faktoissa ja tosiasioissa.
Ylen tarkoitushakuisessa dokumentissa kuultiin vain yksi näkökulma ja totuus. Ei puolueen kantaa väittämiin. Toimittajien tarkoitus oli osoitella.
Perussuomalaisista ei ole erotettu 400 ihmistä. Luku on tempaistu FaceBook -ryhmän jäsenmäärästä, joka on asiasta avoimesti keskustelevien ihmisten määrä – ei suinkaan erotettujen määrä! 🙂
SuperSuomalainen, täytyy ottaa huomioon, että nämä sivut ovat yhden asian sivut. Ei täällä politiikasta ymmärretä/välitetä yhtään mitään. Yhdestä ”väärästä” sanasta leimakirveet heiluu kuin teinibileissä.
Esimerkiksi Paavo Väyrysen ulkopoliittisesta osaamisesta on täällä turha mainita; saatika perustella hetkessä tapahtuvien päätösten olleen tehtyjä sen hetkisessä tilanteessa ja Suomen etua pitemmällä aikavälillä huomioiden. Väyrynenhän (Kekkosen linjan jatkaja) pelattiin vapaamuurari Koiviston toimesta oppositioon, jotta Suomen alasajo saataisiin aikaiseksi.
Näillä sivuilla tapellaan toisten kanssa ja huudetaan kuinka hajoita ja hallitse tekniikkaa vastapuoli käyttää. Samalla nielaistaa se itse matoineen ja koukkuineen, ja lähdetään hajottamaan sitä, joka Itsenäisen Suomen asiaa ajaa. Nämä tappelijat edustavat erittäin kattavasti Suomen nykyistä maaseutua: tapellaan keskenään, kylät ovat rakennuksellisesti täysiä tilkkutäkkejä, vanhat rakennukset jätetään tyhjiksi, itketään töiden perään ja asioidaan kaupankeskittymässä. Muuttotappio sen kuin vain jatkuu.
”Terästotuuden ” kanssa olen paljolti yhtä mieltä – varsinkin ensimmäisten kolmen lauseen suhteen. Sen sijaan P.Väyrysen todellisten motiivien ja pyrkimysten suhteen olen erittäin epäileväinen.
Jatkuvaa valhetta! Jokainen juutalaisvastainen kirjoitus on tarkoitettu vääristeleväksi propagandaksi Israelia vastaan! Normaali ihminen, joka näitä valheita lukee, tietää, mistä lähteestä se moska on tullut (=sielunviholliselta), joka on ottanut teidät ja teidän agitaattorit kanavakseen!
Mistäs lähteestä Palestiinassa kansanmurhaa suorittava moska on tullut?
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/puolueet-suopeita-nettiliikenteen-massavalvonnalle/4950406
Persut ja kristilliset kannattavat puoleista voimallisimmin nettivalvonnan kiristämistä. Poliisi on vaatinut rajat ylittävää nettitiedustelua. Ilmeisesti Soini haluaa juutalaisisäntiensä toimeksiannosta selvittää kaikki netin vihapuhujat. Ja siis totalitarismia. Hiljattainhan Soini harmitteli, kun ei somen suljettuihin yhteisöihin pääse käsiksi. Se oli ennen tammikuuta eli eliitti oli jo jyräämässä tiukempia systeemejä, mutta siihen vain tarvittiin telosyy (Charlie Hedbo ym. ym.)
http://mvlehti.net/2015/03/30/nettisensuuri-kiristyy-vihreidenkin-takki-kaantyi-blogikirjoitus/
Persut taas sananvapauden kimpussa. Muka piratismilta suojelua. Tärkein pointt taitaa laissa olla kuitenkin se, että toisinajattelijasivustoja ym. voidaan sulkea määräämättömäksi ajaksi, jos vain ilmaantuu väite tekijänoikeusloukkauksesta jonkun kuvan tai videon perusteella.