Julia Caesarin sunnuntaikronikka: Älkää antako lasten ottaa osumaa, osa 1
Eriksdalbadin uimahallissa vierailevien teinityttöjen määrä on vähentynyt niin paljon, että se näkyy. Tytöt ja heidän vanhempansa pelkäävät.
Ruotsalaiset lapset pakotetaan kulkemaan eturintamassa ja ottamaan vastaan iskuja niin kutsutuilta “yksin tulleilta lapsilta”, jotka tulivat Ruotsiin viime vuonna.
Lapsia ja teini-ikäisiä tyttöjä raiskataan ja ahdistellaan seksuaalisesti julkisissa paikoissa, kuten uimahallit ja kirjastot; lapset joutuvat jakamaan koulutilat 20-vuotiaiden turvapaikanhakijoiden kanssa – miesten, jotka vainoavat ja ahdistelevat heitä seksuaalisesti; lapsia pahoinpidellään, ryöstetään ja nimitellään päivittäin vituiksi ja svenskihuoriksi.
Se on vastenmielistä ja anteeksiantamatonta. Väkivalta lapsia kohtaan on lopetettava. Lapset eivät saa olla etunenässä kärsimässä järjettömästä maahanmuuttopolitiikasta, josta aikuiset ovat äänestäneet. Lapsilla on oikeus suojeluun ja turvallisuuteen.
35 369 ulkomaalaista, jotka väittävät olevansa alaikäisiä, hakivat turvapaikkaa Ruotsista viime vuonna. Ajatteliko joku, että saman suuruusluokan maahantunkeutuminen kuin keskikokoisen kaupungin asukasmäärä menee huomaamatta ohi?
Kaikki ne, jotka puhuivat suu vaahdossa “haasteista”, missä he nyt ovat? Ennen kaikkea: Miten heidän lapsensa voivat?
Mitä 162 877 hengen invaasiosta seuraa?
35 369 nuorta turvapaikanhakijaa, kasvu on viisinkertaistunut edelliseen vuoteen verrattuna. 92 prosenttia heistä (32 522 henkilöä) oli poikia/miehiä. Hieman yli 66 prosenttia, 23 480 henkeä tuli Afganistanista.
Nyt näemme yksin ilman huoltajaa saapuneiden seuraukset, joka sitä paitsi on vain pieni osa koko viime vuoden turvapaikanhakijoiden määrästä; ennätystulva 162 877 henkilöä. Yli 70 prosenttia (114 728 henkilöä) oli miehiä. Valtava nuorten kiimaisten miesten sisääntulo kehitysmaista iskee suoraan naisiin ja lapsiin.
Maahanmuuttajien kulttuurin hinta
Kuten tavallista, massamaahanmuuton seurauksien vaikutuksia ei analysoida. Miten se vaikuttaa Ruotsin väestöön, ei tunnu kiinnostavan poliitikkoja eikä toimittajia. Sitä kutsutaan nimellä “Ruotsin on otettava vastuu”. Mutta valtavien taloudellisten kustannusten lisäksi on alettu ymmärtää viiveellä, että kolmannesta maailmasta tuleville siirtolaisille syntyy hinta myös kulttuurillisesti. Pitkällä aikavälillä se on luultavasti kaikista suurin kustannus. Silti valtaeliitti kiistää sen täysin.
Maahanmuuttajat eivät ole ”tyhjä taulu”. Heillä on kulttuurillinen [ja geneettinen. Suom. suom.] matkalaukku mukanaan. Ympäri Eurooppaa ihmiset alkavat avaamaan silmänsä sille, mitä tämä kulttuurimatkalaukku merkitsee alkuperäiskansoille kasvavan väkivaltarikollisuuden ja jatkuvan levottomuuden ja epävarmuuden muodossa.
Kymmenenvuotias poika raiskattiin uimahallissa
Vain yksi esimerkki monista:
20-vuotias irakilainen, joka oli saapunut maahanmuuttovirrassa Itävaltaan syyskuun alussa, raiskasi kymmenenvuotiaan pojan joulukuussa Resienbadin uimahallissa Wienissä. (Ruotsissa, huolimatta iästään, hänet olisi todennäköisesti luokiteltu “ilman huoltajaa saapuneeksi alaikäiseksi”.)
Kymmenenvuotias poika sai niin vakavia vammoja, että hänet oli vietävä sairaalahoitoon. Sillä aikaa kun hengenpelastaja kutsui ambulanssin, raiskaaja jatkoi huolettomasti sukeltamista ponnahduslaudalta ja myöhemmin puolusteli poliisille, että hänellä oli “seksuaalinen hätä”.
Hän jätti vaimonsa ja lapsensa Irakiin eikä ollut saanut seksiä neljään kuukauteen. Hän sanoi, että häntä ei voida syyttää raiskauksesta, koska hänellä on “liikaa seksuaalista energiaa.”
Seksuaalinen hyväksikäyttö on valtava ongelma
Eriksdalbadissa Tukholmassa ja monissa muissa kylpylöissä ympäri Ruotsia on seksuaalisesta ahdistelusta ja hyväksikäytöstä tullut valtava ongelma yksin tulleiden nuorten miesten hyökkäysten takia. Viime vuonna saapui Tukholman lääniin 5 521 “ilman huoltajaa olevia alaikäisiä” eli turvapaikkaa hakevia nuoria miehiä, pääasiassa Afganistanista. Näistä 2 194 henkeä Tukholman kaupunkiin.
HVB-kodeissa (hoitoasuntoloita) Tukholmassa ostetaan satoja vapaalippuja kaupungin uimahalleihin ja jaetaan ne ilmaiseksi ilman huoltajaa tulleille nuorille miehille.
“Se on iso ongelma. Osa ei osaa käyttäytyä uimahallissa, jotkut valitettavasti eivät edes uida “, kertoo Sara Franzen Shilwan, Eriksdalbadetin johtaja.
Teini-ikäiset tytöt eivät uskalla käydä uimahallissa
Tämä on yksi seurauksista: Viime kuukausina Eriksdalbadissa vierailevien teinityttöjen määrä on vähentynyt niin paljon, että se näkyy. Tytöt ja heidän vanhempansa pelkäävät.
“Luultavasti se johtuu siitä, että he pelkäävät tulevansa ahdistelluksi. Meille soittelevat huolestuneet vanhemmat, jotka haluavat meitä takaamaan tyttäriensä turvallisuudesta. Se on surullista kehitystä. Teemme kaikkemme voidaksemme lopettaa sen”, sanoi Sara Franzen Shilwan.
Lapsen epäillään raiskatun Eriksdalbadetissa joulukuussa. Uudet poliisin tilastot rikollisuudesta kylpylässä osoittavat, että 15 alle 18-vuotiaiden tyttöjen seksuaalisista häirintätapausta on ilmoitettu viime vuonna. Tähän mennessä tänä vuonna on tehty yhdeksän ilmoitusta alle 15-vuotiaiden tyttöjen seksuaalisesta häirinnästä. Kahdeksan luokitellaan seksuaaliseksi häirinnäksi, yksi on raiskaus.
Seitsemässä tapauksessa ovat raporttien kertomusten mukaan syylliset toimineet ryhmässä eikä ole ollut mahdollista tunnistaa tiettyä tekijää. Sekä poliisin, että uimahallin henkilökunnan käsityksen mukaan kuitenkin kaikki tapaukset koskevat nuoria ulkomaista alkuperää olevia miehiä, jotka eivät ole puhuneet lainkaan Ruotsia.
“Emme yksinkertaisesti kykene ylläpitämään järjestystä”
”Näkemyksemme mukaan tämä rikollisuus on lisääntynyt viime aikoina. Eriksdalsbadetissa on suuri ongelma lähinnä nuorista miehistä, jotka ahdistelevat tyttöjä ja nuoria naisia,“ sanoo Tukholman alueen avustava poliisipäällikkö Elisabeth Ånestad. “Suhtaudumme tilanteeseen vakavasti ja haluamme, että lapset ja vanhemmat ovat varuillaan, että tällaista voi tapahtua.”
Sara Franzén Shilwan: “Emme yksinkertaisesti kykene ylläpitämään sellaista järjestystä tai valvontaa kuin haluamme.”
Joka ilta ja viikonloppu, tulee ryhmiä yksin tulleita kylpylään, enimmäkseen iltaisin ja viikonloppuisin, ja he tulevat ilman vastuussa olevia aikuisia.
“Sitä tapahtuu, että poistamme jopa selvästi “ruotsalaisia” jengejä, mutta ei lainkaan samassa määrin kuin jengejä, joiden kanssa meillä nyt on ongelmia, nuoria poikia, jotka eivät puhu ruotsia.”
Aikuiset heräävät vasta, kun heidän lapsensa kärsivät
Ruotsissa herätään myöhään. Hyvin myöhään. Käsitykseni on, että aikuiset yleensä sopeutuvat valtavan hyvin, melkein mihin tahansa, kun se koskee monikulttuurisuutta ja ihmisten massiivista tuloa kolmannesta maailmasta.
Monella työtätekevällä on heidän toimeentulonsa tavalla tai toisella riippuvainen maahanmuuttoteollisuudesta. Monet pelkäävät menettävänsä työpaikkansa, jos he kyseenalaistavat maahanmuuttopolitiikan.
Toiset ovat loukussa ideologiaan, joka perustuu siihen, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia, vaikka kuka tahansa voi nähdä, että se ei pidä paikkaansa. Saman ideologian mukaan Ruotsin kansan vastuulla on kaikkien maailman kärsivien pelastaminen.
Afgaanikulttuurin naiskuva
Koska 66 prosenttia (23 480) viime vuonna ilman huoltajaa tulleesta nuoresta tuli Afganistanista, voi olla mielenkiintoista vilkaista pikaisesti maan kulttuuria. Käsitykset naisista ja seksuaalisuudesta ovat vähintäänkin kyseenalaisia.
Yleinen sanonta on, että naiset ovat tuottaakseen lapsia ja pojat ovat omaksi iloksi.
Miehet ja naiset ovat tiukasti erillään toisistaan. Lievittääkseen miesten seksuaalista tarvetta pidetään alaikäisiä poikia kymmenestä vuodesta ylöspäin (Bacha bazi’ta tai “leikkipojat”) laajalle levinneessä järjestelmässä seksiorjina, usein naimisissa olevilla varakkailla sotapäälliköillä ja ylemmillä poliisiviranomaisilla. Vähintään yhden pojan omistaminen nähdään osoituksena vallasta ja vauraudesta.
Pojat meikataan ja puetaan naisten vaatteisiin ja pakotetaan tanssimaan isäntiensä kanssa. Sitten heidät lähetetään miesten keskuuteen ja raiskataan.
“Älä sano mitään, se on heidän kulttuurinsa”
Yhdysvaltain sotilaat tehtävissään Afganistanissa ovat todistaneet, miten he yöllä ovat kuulleet raiskattujen poikien huudot. Mutta heidän upseerinsa käskivät heitä katsomaan poispäin, koska tämä on Afganistanin kulttuuria. Homoseksuaalisuus on kiellettyä islamissa, mutta on olemassa porsaanreikä: koska miehet eivät ole rakastuneet leikkipoikiin, vaan ainoastaan käyttävät heitä hyväkseen, he eivät näe itseään homoseksuaaleiksi.
Nuoret afganistanilaiset miehet, jotka tulevat Ruotsiin, ovat ilmeisesti leimautuneet kotimaansa kulttuuriin ja naisnäkemykseen. Monia heistä on käytetty seksuaalisesti hyväksi sekä kotimaassaan ja matkallaan Ruotsiin. Useita tapauksia, joissa turvapaikkaa hakevat nuoret miehet ovat raiskanneet muita turvapaikanhakijoita Ruotsin turvapaikkamajoituksissa, on nyt poliisin tutkittavana.
Lapset ovat täysin vanhempiensa armoilla
Vanhemmat – jotka usein ovat äänestäneet sjuklöverniä ja siten äärimmäistä ja vastuutonta maahanmuuttopolitiikkaa – näyttävät heräävän vasta kun he yhtäkkiä huomaavat, että heidän lapsensa on etulinjassa ja vaarassa kärsiä.
Ero lasten ja vanhempien välillä on se, että vanhemmilla on äänestysoikeus ja he voivat valita, millaista politiikkaa he haluavat äänestää. Lapsilla ei ole äänioikeutta. He ovat täysin vanhempiensa armoilla ja yhteiskunnassa, jonka vanhemmat ja muut aikuiset luovat heille.
Sitä minä ihmettelen, että kuinka aikuiset voivat äänestää politiikkaa, joka iskee heidän omiin jälkeläisiinsä. Minä vain en voi ymmärtää sitä. Miten uskollisuus ulkomaalaisille, jotka kaikilla mahdollisilla syillä haluavat asua Ruotsissa, voi olla suurempi kuin uskollisuus omille lapsilleen ja heidän tulevaisuudelleen? Miltä ajatustyö näyttää tässä priorisoinnissa?
Tuskallinen herääminen monille vanhemmille
Viime vuoden turvapaikanhakijoiden räjähtävä nousu tarkoittaa tuskallista heräämistä monille vanhemmille. Kun seuraukset massamaahanmuutosta iskevät heidän lapsiinsa – silloin monikulttuurinen sietokyky saa äkkilopun. Kun käytännön vaikutukset ovat selvät, harvat vanhemmat ovat valmiita uhraamaan lapsensa. Siksi kunnissa kuohuu. Vanhemmat ryhtyvät kapinaan kun he näkevät, mitä monikulttuurisuus käytännössä tarkoittaa.
Monissa paikoissa näyttävät protestit tulevan täytenä yllätyksenä poliitikoille, mikä vain osoittaa, että he ovat laiminlyöneet valitsijoidensa kuuntelemisen. Poliitikot saavat tottua, koska vanhempien kansannousu tulee leviämään. Viime vuoden turvapaikkainvaasio on nimittäin vasta alkua.
Yli 180 000 henkeä vastaanottojärjestelmässä
UNHCR olettaa (arvaa), että noin miljoona ihmistä pyrkii Eurooppaan tänä vuonna. Enemmän ihmisiä kuin koskaan haluaa lähteä raunioituneista kotimaistaan. Tiedämme kokemuksesta, että monet heistä haluavat Ruotsiin. Maahanmuuttoviraston uusin korkea skenaario vuodelle 2016 on 140 000 turvapaikanhakijaa, mukaan lukien 27 000 ilman huoltajaa tulevat “lapset”.
Toisaalta, maahanmuuttoviraston ennusteet ovat harvoin osoittautuneet paikkansa pitäviksi. Ennusteessa heinäkuussa 2015 ennakoi maahanmuuttovirasto 74 000 turvapaikanhakijaa koko vuodeksi, joista 12 000 ns. “ilman huoltajaa olevia alaikäisiä”. Todellisuudessa tuli lähes 90 000 enemmän turvapaikanhakijoita ja kolminkertainen määrä yksin tulleita nuoria kuin ennustettiin.
Yli 180 000 ihmistä on kirjattu Ruotsin maahanmuuttoviraston vastaanottojärjestelmään, ja noin 100 000 heistä elää jonkinlaisessa turvapaikkamajoituksessa.
50 uutta turvapaikkamajoitusta avataan joka viikko
Vuodenvaihteen jälkeen avataan keskimäärin 50 uutta HVB-kotia (hoitoasuntoloita) yksintulleille nuorille viikoittain.
Lue uudelleen: Viisikymmentä HVB-kotia avataan joka viikko.
Viime vuonna tuli yli 500 asuntolaa lisää. Nyt maassa on noin 2000 HVB-kotia. Lisäksi vuoden aikana avataan myös toisenlaisia tukiasuntoja, jotka ovat yksinkertaisempia ja siksi maksavat vähemmän, ilmoittaa Ruotsin Radio Ekot. Tuoreet luvut ovat peräisin IVO:sta (Inspektionen för vård och omsorg), joka valvoo HVB-koteja.
Kaksi tuhatta HVB-kotia ja kasvuvauhti 50 uutta viikossa. Tämä tarkoittaa ainakin yhtä HVB-kotia tai muuta turvapaikkamajoitusta lähelläsi, ellet asu puuttomassa tunturissa.
Tervetuloa Ruotsin uuteen todellisuuteen. Todellisuus, joka leikkaa suoraan yhteiskunnan pienintä ja kaikkein haurainta ainesta, perheitä sekä iskee kaikkein heikoimpiin: lapsiin.
Suomennos julkaistu alunperin MV-lehdessä.
Islam on tosiasiassa hindulaista polyteismiä: Muhammed vain kantoi jumalten patsaat ulos Kaabasta, mikä sinällään ei tehnyt islamista monoteistista.
Juutalaisuus on islamin kaltainen näennäismonoteistinen polyteismi, jossa avoimesti palvotaan vain Jehovaa.
Katolilaisuuden ja kreikkalaiskatolilaisuuden pyhimysten palvonta on pyhimyksiksi alennettujen aiempien jumalten palvontaa—siis polyteismiä.
Juutalaisuudessa, Kristinopissa ja Islamissa ei itse asiassa kiistetä monien jumalten eksistenssiä, vaan ainoastaan kielletään oikeauskoista palvomasta muita jumalia kuin annettua ”Ainoaa Oikeaa Jumalaa”. Kyse on siis pelkästä semantiikasta.
Tuo Ainoa Oikea Jumala on jumaluuksiston ylijumala, joka on kaikissa kolmessa näennäismonoteistisessa uskonnossa ukkosjumala:
– Juutalaisuus pohjautuu vedalaisuuden ukkosjumalan Indra-Soman,
– kristinoppi kanaanilaisten ukkosjumalan Jahve-Jehovah (YHVH), ja
– Islam hindulaisuuden ukkosjumalan Shiva-Rudran palvontaan.
Siksi sekä islamin, juutalaisuuden ja kristinopin teologit puhuvat ”Kolmesta monoteistisesta uskonnosta, jotka palvovat samaa ”Ainoaa Oikeaa Jumalaa.”
Cybele-Sibyl-Epona-Kotharat-Xulsigiæ on edelleen kaikissa kolmessa näennäismonoteistisissä uskonnossa seksin ja äitiyden, eli lisääntymisen suojelusjumalatar.
Esimerkiksi Sibylin roomalaispappi Galli, joka oli aina mies, oli aina myös kuohilas: Gallit palvoivat Sibyliään toimimalla homoseksuaalisen yhdynnän objektina.
Gallia ei siis tarkoittanut Hevosten Maata eli Kelttien Ranskaa vaan oli roomalaisten ivanimi Ranskan ja pohjoisen Italian kelteille, jotka palvoivat äitijumalatartaan Eponaa roomalaisten Gallien tavoin homoseksuaalisen aktin objekteina.
Sibyl-Epona-Kotharat jne. oli jumalatar, joka äitijumalattarena myös hoiti lapsettomuutta.
Muinoin sukupuoliyhdyntä kastraatin tai lapsen kanssa käsitettiin kaltainen parantaa -magiaksi: lapsettomuutta parannettiin sukupuoliyhdynnällä sellaisen kanssa, joka ei enää tai vielä voinut saada lapsia.
Näin seksi lapsen kanssa ei ole pelkkää pedofiliaa vaan jäänne äitijumalattaren palvontariitistä — eikä pelkästään Lähi-idän kulttuureissa vaan myös katolilaisuudessa, sillä Maria oli polyteistisen alkukristinopin Collyridianismin äitijumalatar eli Pyhä Henki.
Tässä Maria-äitijumalattaren palvontariitissä on teologinen syy katolilaisuudessa, juutalaisuudessa, ja islamissa vieläkin rehottavaan pedofiliaan.