Hollywood-saastaa: uudessa Tarantino-elokuvassa hekumoidaan valkoisen raiskaamisella
Valkoista väestöä jo vuosikymmeniä loannut Hollywood on vajonnut taas asteen syvemmälle. Julkaisemme tiivistetyn käännöksen Quentin Tarantinon tuoreen elokuvan arviosta, joka julkaistiin alunperin Daily Stormerissa 28.12. Varoitus: artikkeli sisältää järkyttävää materiaalia.
Quentin Tarantinon uusin rasisminvastainen propagandaelokuva The Hateful Eight sisältää rotujen välisen homoraiskauskohtauksen, jossa musta mies pakottaa valkoisen miehen suuseksiin. Raiskaus on ”kosto” Yhdysvaltojen sisällissodasta.
Elokuva sijoittuu sisällissodan jälkimaininkeihin, Wyomingin osavaltioon. Kahdeksan ihmistä joutuu pakenemaan lumimyrskyä rakennukseen, jonka vangiksi he jäävät. Elokuva on kuin ultraväkivaltainen versio suositusta Cluedo-lautapelistä, jossa pelaajat yrittävät ratkaista arvoituksia.
Elokuva on pitkä ja tylsä. Katsoin sen vain siksi, että pidän Tarantinoa kansani rappion symbolina. Tahdoin tietää, millaista saastaa valkoisten tajuntaan tällä kertaa kipataan. En voi väittää yllättyneeni.
Tarantino on alkanut hiljattain tukea mustia rikollisia puolustelevaa Black Lives Matter –liikettä, mikä heijastuu elokuvaan räikeästi. Tämä on jo kolmas valkoisia demonisoiva Tarantinon propagandaelokuva. Filmit muodostavat rodullisen itseinhon trilogian, jossa ”alistetut” vähemmistöt syyllistyvät järkyttävään sadismiin valkoisia vastaan.
2009 ilmestynyt Kunniattomat paskiaiset oli elokuva juutalaisista, jotka kiduttivat ja murhasivat saksalaisia. Eli Roth kutsui sitä ”juutalaiseksi kidutuspornoksi”.
2012 tuli Django Unchained, jossa mustat orjat kiduttivat ja murhasivat valkoisia. Juutalaisvaltaisessa Saturday Night Live –ohjelmassa elokuvaa mainostanut musta näyttelijä Jamie Foxx vaahtosi: ”Tapan kaikki valkoiset ihmiset filmissä – mikä voisi olla parempaa?”
Äärirajoilla
The Hateful Eight venyttää valkoisiin kohdistuvaa sadismia äärirajoille esittämällä yleisölle homoraiskauksen. (Aivan kuin mustat eivät raiskaisi valkoisia jo tosielämässä tarpeeksi.)
Samuel L. Jackson esittää majuri Marquis Warrenia, entistä jenkkisotilasta, joka on elokuvan päähahmo. Warren on palkkiometsästäjä. Hän joutuu vangiksi samaan rakennukseen Etelävaltioiden puolella sotineen kenraali Sandy Smithersin kanssa.
Kaikki elokuvan valkoiset ovat pahoja ja vastenmielisiä hahmoja. Mutta Smiters on erityisen ilkeä. Miksi? Koska hän hokee sanaa ”neekeri” aggressiivisemmin kuin muut elokuvan hahmot.
Elokuvassa musta Warren kertoo valkoiselle Smithersille, kuinka hän raiskasi ”rasistin” oman pojan. Warren tahtoo murhata Smithersin, koska hän uskoo tämän syyllistynen sotarikokseen mustia vastaan sisällissodan aikana.
Warren ottaa esiin aseen ja kertoo, kuinka hän törmäsi Smithersin poikaan muutamia kuukausia sitten eräällä vuorella. Warren muistelee, kuinka hän sai selville, että mies oli vihatun Etelävaltioiden kenraalin poika. Niinpä hän päätti riisua tämän alastomaksi, minkä jälkeen hän pakotti pojan tarpomaan lumessa kaksi tuntia.
Hytisevä poika anoi huopaa. Warren lupasi antaa huovan, jos poika antaisi hänelle suuseksiä. Tyypilliseen Hollywood-tyyliin kuvottava kohtaus esitetään yleisölle häpeilemättä.
Warren jatkaa kertomustaan useiden minuuttien ajan ja kuvailee raiskauksen irvokkaita yksityiskohtia. Smithers nappaa aseen ja yrittää ampua Warrenin, mutta musta sankari ehtii ampua ”rasistin” ensin ”itsepuolustukseksi”.
Kukaan tuskin yllättyy siitä, että Tarantinon sadistisen rotutrilogian on tuottanut lihavien Hollywood-juutalaisten kaksikko, Weinsteinin veljekset. Nämä elokuvat ovat nostaneet valkoisiin kohdistuvan vihan uusiin sfääreihin.
On toki ironista, että vastenmielinen raiskauskohtaus tulee todennäköisesti herättämään lisää inhoa mustia kohtaan. Hollywoodin kulttuurimarxistit alkoivat sahata omaa oksaansa, kun elokuvan sankariksi päätettiin valita musta homo raiskaaja. Onkin mielenkiintoista nähdä, millaisen reaktion elokuva tulee synnyttämään julkisuudessa. Minä veikkaan, että Tarantino ja juutalainen Weinstein-kaksikko menivät tällä kertaa liian pitkälle.
Vastenmielisintä elokuvassa on tietysti se, etteivät sen kuvaamat raiskaustapaukset ole suinkaan fiktiota:
Lue myös:
Video: Hollywoodismi – ideologia, joka tuhosi kulttuurimme
Walt Disney ja juutalaiset
Kyllä, juutalaiset hallitsevat mediaa
Juutalaista pedofiilia ei haluta vangita ”holokaustin” vuoksi
Israelilaispoliitikko: ”Olemme Siionin viisaita ja hallitsemme Amerikkaa”
Hollywoodia riivaa pedofiiliongelma
Kuka hallitsee kansainvälistä mediaa 2015?
Suomen juutalaislehti: ”Juutalaiset hallitsevat Hollywoodia”
Pääsiäinen ja The Passion of the Christ
Big oil = Kv. juutalaisuus
Monet evankelistat heiluttaa myös Israelin valtion lippua missä on okkultistinen hexagrammi, joka kuvaa Remphan tähtijumalaa 666. Kuka on heille syöttänyt tälläistä roskaa, että Israelin valtio on jokin Jumalan maa? Eivät he sitä Raamatusta ainakaan ole lukenut. Raamatussa Israel on kuvannut aina uskovia ei jotain valtiota ja kansalaisia tässä kirotussa maailmassa. Tässä sitä nähdään miten helposti kristittyjä on viedä, kun kuunnellaan enemmän saarnajia, jotka lampaiden vaatteissa ovat sisältä susia/harhaanvietyjä, eikä lueta ja tutkita itse Raamattua.
Rom 10:17 ”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
Nykymeinki on valitettavasti: ”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen saarnaajan suusta.”
Rom 9:6 ”Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel”.
”On toki ironista, että vastenmielinen raiskauskohtaus tulee todennäköisesti herättämään lisää inhoa mustia kohtaan. ”
Ironistako? Ettei vaan olisi ihan tarkoituksenmukaista. ”Hajoita ja hallitse”. Yksisilmäinen kirjoittaja latistaa analyyttisen puolen tästä tekstistä. Samanlainen hajoituksen edistäjä kuin nuo lihavat jutkupossutkin.
Tietty, tietty Lee Wise, mutta kun tuolla Amerikan neekerillä ei ole sitä yhtäkään silmää, ei niistä talutettavista ole tasapainottamaan mitään eikä ketään. Vielä 70 -luvulla Amerikan neekeriyhteisöt olivat varsin kurinalaisia paikkoja. Se ei riittänyt, että pärjää muiden mukana, vaan piti laittaa vielä astetta paremmaksi. Syntyi loistavia jazz -muusikoita sun muuta.
Ilmeisesti jutkupossu katsoi, että heidän kannaltaan alkaa touhu lähtemään lapasesta, ennalta-arvaamattomuus lisääntyy huolestuttavissa määrin. Tämän perusteella jutkut antoivat neekereille positiivisen syrjinnän lahjapaketin, mitä neekereiden ei olisi ikinä pitänyt avata. Katso tätänykyä neekeriyhteisöjä ympäri Amerikan. Maan tasalla joka paikka, ei toivoa tulevaisuudesta, kun vanhempienkin kova työ on vedetty jutkukultariipukset kaulassa toiletista alas. Sitten yrittävät vääntää tätäkin valkoisten nationalistien syyksi.
Se on neekerien oma syy. Vapaus on sitä että jokainen vastaa itse. Kaikilla ei kuitenkaan ole samoja pelimerkkejä. Neekerien ei kuitenkaan ole pakko palvoa perseitä tai leikkiä pyssyleikkejä. Yksikään juutalainen ei heitä siihen pakota. Samalla tavoin valkoisen miehen kehityksen pois omien halujensa orjuudesta estää tämä juutalaisten syyttely. Ainoa syy juutalaisten olemassaoloon on se että suuret massat eivät katsoisi peiliin löytäessään ongelman, ja näin ollen ongelma pysyy ennallaan. Tyhmä ei ole se joka myy vaan se joka ostaa. Kysynnän ja tarjonnan laki pätee ja jokainen kansa saa ansionsa mukaan. Pelko estää toiminnan joka tasolla. Vallanpitäjät eivät pelkää kansaa, vaan hyvävelijärjestelmän rangaistuksia.
Tuo peiliin katsominen onkin sitten hieman hankalampi homma, näkeekö mitä sieltä näkyy, vai sen minkä haluaa nähdä. Ensimmäinen oli vapauden ja vastuun kantava yksilö ja jälkimmäinen vastuuton orjakollektiivi. Kaikki tämä ainoastaan rangaistuksen pelossa ja ylennyksen toivossa.
Totuuden etsimisestä, totuuden puhumisesta seuraa rangaistus. Se rajoittaa kysyntää. Eli laki se on kysynnän ja tarjonnan laillakin. Tunnut hyväksyvän kollektiivisen kansa käsitteen, mutta vetoat yksilön peiliin katsomiseen. Ristiriita sanoisin, jommastakummasta täytyy luopua.
Todellinen propaganda on aina kaksisilmäistä. Siinä kun valkoisia syytettiin neekeriorjuudesta, neekerit hyväksyivät samalla asemansa entisinä orjina. Holohoax kulkee samaa rataa. Kollektivisointi on se oleellinen osa kuviota, vapaaehtoisesti luopua yksilöllisyydestä jonkun ”suuremman” takia. Eikä tarvitse asiaa järin pitkälle miettiä, kun huomaa tuon ”suuremman” olevan kerta toisensa jälkeen juutalainen rahapaino.
Niiiiin. Pelastakaamme siis itsemme ja läheisemme. Omavaraistukaamme. Mitä järkeä on edes yrittää pelastaa kaikkia maailman ihmisiä, kun he eivät halua pelastua vaan nauttivat petollisesta juutalaisesta leivästä ja sirkushuvista. Käytätte sen energian millä voisitte pelastaa itsenne ja tulla esimerkiksi jonniin joutavaan perseen repimiseen ja pierujen haisteluun. Se -kenen pieru haisee parhaalta- ei ole olennainen kysymys, sillä ajatukset eivät edistä mitään vaan teot. Oletteko vain liian heikkoja pelastamaan itseänne? Ette halua nähdä hirttä omassa silmässä, vaikka olette valmiita repimään rikkaa veljenne silmästä? Koko tämä touhu on niin turhaa. Ei valoa voi nukkuvan kasvoille pakottaa, sillä se vain suututtaa nukkuvan. Olette itse juutalaisia fariseuksia.
https://www.youtube.com/user/CharlieBo313/videos?sort=p&view=0&flow=grid
Charlie Bo on kuvannut uskomattoman monen neekeri ghetton yhdysvalloissa.
Rappio”taidetta”. Vittu mitä paskaa.
Mustat kostat valkoisille orjakaupasta (joka oli juutalaisen eliitin johtama) ja sisällissodasta (joka oli, vähintään osittain, brittiläis-juutalaisen finanssieliitin masinoima).
Bismarck sisällissodasta:
”The division of the United States into two federations of equal force was decided long before the Civil War by the High Financial Power of Europe. . . The voice of the Rothschilds predominated…”
https://firstlightforum.wordpress.com/2012/11/16/abes-ghost-on-the-ruin-of-america-by-the-jewish-money-power/
Hohhoijaa!!!Vaikka vähän myöhässä kommentoinkin,niin ihan pikkusen siinä leffassa saa tummempikin poika kuulla n sanaa sekä on siinä parikin kohtausta josta vielä vähän enemmän tummempi poika voisi keilapallon kokoisen herneen nenäänsä vetää ja alkaa vinkua jossain Kongon paikallisessa valtaväkilehdessä.VMP.